دانلود و خرید کتاب الیگارشی علیه جمهوری: روزنوشت‌های وقایع سیاسی سال ۱۳۸۸ حسین بابازاده مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الیگارشی علیه جمهوری: روزنوشت‌های وقایع سیاسی سال ۱۳۸۸ اثر حسین بابازاده مقدم

کتاب الیگارشی علیه جمهوری: روزنوشت‌های وقایع سیاسی سال ۱۳۸۸

معرفی کتاب الیگارشی علیه جمهوری: روزنوشت‌های وقایع سیاسی سال ۱۳۸۸

«الیگارشی علیه جمهوری: روزنوشت‌های وقایع سیاسی سال ۱۳۸۸» به قلم و پژوهش حسین بابازاده مقدم( -۱۳۶۱) است. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «جریان فتنه‌ی سال ۱۳۸۸ یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که دست دو گروه در ایجاد و دامن زدن به آن دخالت داشت. استکبار جهانی غرب با رسانه‌ها و امکانات تبلیغاتی و جنجال‌انگیز خود و عناصر مغرض و فریفته و ساده‌لوح داخلی. آتش فتنه که با شایعه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم روشن شد به‌تدریج با تبلیغات رسانه‌های غرب و توهم کاندیداهای شکست‌خورده شعله گرفت و به مدت هشت ماه کشور را در تشنج فرو برد. سرانجام با روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم ایران در راه‌پیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن نهم دی ۱۳۸۸ آتش فتنه به سردی گرایید و با راه‌پیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب بیعتی دوباره بست. این کتاب مجموعه‌ای است از روایت‌های تلخ حوادث انتخاباتی ۱۳۸۸ که گروهی از نخبگان سیاسی مدعی روشنفکری در ایران، آن‌را رقم زدند: آنان به‌نام اصلاحات و روشنفکری مسجدی را به زاغه‌ی انبار مهمات صدها سلاح و فشنگ تبدیل کردند، غذا و منابع آب عزاداران حضرت فاطمه‌زهرا (س) در تهران را مسموم ساختند و البته موفق به پایان آن نشدند و به هوادارانشان توصیه کردند با اسید و خرده‌های شیشه مردم و سربازان محافظی را که قصد دفاع از جمهوریت نظام را داشتند، مضروب کنند.»

نظرات کاربران

منمشتعلعشقعلیمچکنم
۱۳۹۵/۰۶/۱۲

لطفا کتاب "شنبه پس از انتخابات" رو هم بذارید

ario
۱۳۹۵/۱۲/۱۵

مزخرف

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همسر هاشمی تأکید کرد: چنانچه غیر از آقای موسوی رأی بیاورد، در انتخابات تقلب شده است. اگر تقلب کردند بریزند توی خیابان‌ها.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
در تمامی دوران شکست میرحسین، سیدمحمد خاتمی و مهدی کروبی عملاً با تحریک‌های مکرر و توده‌گرایانه‌ی خود (همان پوپولیسم معروف) و امثال هاشمی رفسنجانی با سکوت و اتخاذ مواضع دوگانه و عدم عمل به وظایف صریح سیاسی و معنوی خود، این کودتای نافرجام علیه جمهوریت را رهبری کردند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۱۰۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴۸ صفحه

حجم

۱۰۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان