دانلود و خرید کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده بهمن زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده اثر بهمن زمانی

کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده

معرفی کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده

کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده نوشته بهمن زمانی و لیلا صمیمی دهکردی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته - این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی مهندسی نرم افزار مدل رانده یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

درباره کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده

این کتاب، همان‌گونه که از عنوانش برداشت می‌شود، اصول و مفاهیم مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده را به خواننده منتقل می‌کند. مهندسی نرم‌افزار مدل‌ رانده، نگرشی جدید در توسعه نرم‌افزار است که محوریت را به‌جای کد به مدل منتقل می‌کند، بدین معنی که هدف نهایی در این روش، آن است که کد نرم‌افزار به‌طور خودکار از روی مدل‌های مربوطه تولید شود.

 در کتاب به توضیح مفاهیم پایه‌ای مانند مدل و فرامدل پرداخته شده است. همچنین، اصول نوشتن تبدیل با استفاده از زبان‌های تبدیل مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب حاصل سال‌ها تدریس و تجربه نویسندگان است و سعی شده است با درج مثال‌ها و پرسش‌های کاربردی در انتهای هر فصل، جنبه‌ آموزشی آن تقویت شود. 

 خواندن کتاب مهندسی نرم افزار مدل رانده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالب کتاب برای دانشجویان رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات مفید است. برای فهم مطالب کتاب پیش‌زمینه خاصی نیاز نیست، ولی آشنایی با مهندسی نرم‌افزار، زبان مدل‌سازی یو‌ام‌ال، و یکی از زبان‌های برنامه‌سازی می‌تواند موجب یادگیری سریع‌تر مفاهیم شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان