دانلود و خرید کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار ماری بافت ترجمه سارا میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار اثر ماری بافت

کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

معرفی کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار نوشتهٔ ماری بافت و دیوید کلارک است که با ترجمهٔ سارا میرزایی منتشر شده است.

درباره کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

وارن بافت را به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم می‌شناسند. او در سال ۲۰۰۸ عنوان ثروتمندترین فرد جهان را کسب کرد و در سال ۲۰۱۵ سومین فرد ثروتمند جهان بوده است.

کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار نگاهی به راهکارها و روش‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت وارن بافت، مدیر و سرمایه‌گذار آمریکایی است. این کتاب به قلم ماری بافت و دیوید کلارک گردآوری شده است و تصمیمات درست و گاه نادرست وارن بافت در سرمایه‌گذاری‌هایش را دسته‌بندی و بررسی کرده است. این کتاب افزون بر تحلیل کنش‌های اقتصادی، به تحلیل نگرش‌های رفتاری و اخلاقی منجر به این تصمیمات نیز پرداخته است.

مهم‌ترین شاخصه این کتاب به‌کارگیری اصول ساده و کاربردی نه‌تنها در حوزه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری بلکه در زندگی است.

کتاب پیش رو حاصل تلاش و دشواری‌های یکی از موفق‌ترین تاجران عرصه اقتصادی در قرن اخیر است. این کتاب مجموعه‌ای از باورها و فرمان‌هایی است که این مرد بزرگ در راستای نیل به اهدافش آن‌ها را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

این کتاب اشاره به این دارد که پول‌دار بودن یا فقیر بودن مهم نیست. آنچه در این دنیا باقی می‌ماند خوبی‌هاست و امیدوارم همیشه خوب باشیم، خوب بمانیم و آدم‌های خوب در زندگی داشته باشیم.

خواندن کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

«شماره ۴

شما یک معامله خوب را با یک آدم بد نمی‌توانید به سرانجام برسانید.

یک آدم بد، بد است و یک آدم بد هرگز نمی‌تواند یک معامله خوب انجام دهد. دنیا پر است از آدم‌های به قدر کافی خوب و صادق و تجارت کردن با یک آدم بد و غیرصادق اشتباه محض است. فقط کافی است این سؤال را از خود بپرسید: آیا به این آدم اعتماد دارم؟ اگر جواب‌تان منفی است باید فورآ میز مذاکره را ترک کنید و به دنبال فرد یا شرکت صادق بگردید.

شما باید از چتر نجاتی که از هواپیما در حال پریدن هستید مطمئن باشید و بنابراین با طناب شرکت یا فردی که مطمئن نیستید به چاه نیفتید. اگر الان به آن‌ها اعتقاد ندارید در آینده هم نخواهید داشت پس چرا از همین ابتدا کاری را شروع کنید. وارن این درس را زمانی آموخت که در هیئت مدیره «سالومون برادرز» بود. بر خلاف توصیه وارن صرافان سرمایه‌گذاری این شرکت به معاملات با شرکت «رابرت مکسول» ادامه دادند در شرایطی که برخی از مسائل این شرکت بودار بود. از جمله اینکه نام مستعار مدیر شرکت «بوسینگ چک» بود. بعد از سقوط مکسول شرکت سالومون در دردسر بزرگی برای برگشت پول خود افتاد و قانون ساده است. آدم‌های صادق و بااصالت زمینه همکاری خوبی را فراهم می‌کنند درحالی که افراد بی‌اصالت فضای همکاری را سخت می‌کنند. پس بهتر است که خود را به دردسر نیندازیم.

***

شماره ۵

خوش‌شانسی یک شخص بر پایه شناخت به موقع یک تجارت خوب ساخته شده است نه بر اساس سبد سهام‌های شرکت.

اگر تحقیقی در مورد تمام خانواده‌های خیلی ثروتمند در آمریکا انجام دهید متوجه می‌شوید که تقریبآ بدون هیچ استثنایی شانس آن‌ها بر پایه یک کسب‌وکار خاص بوده است. خانواده هارس در نشر و چاپ پولدار شدند، خانواده والتون در خرده‌فروشی، خانواده ریگلی در تولید آدامس، خانواده مارس در تولید شکلات، خانواده گیتس در تولید نرم‌افزار و خانواده بوش و کورز در تولید نوشیدنی. این فهرست همین‌طور پیش می‌رود و بدون استثنا اگر بدون شناخت و بررسی از تجارت خود منحرف شوند پول خود را باخته‌اند همچون کوکاکولا که در تجارت فیلم‌سازی رفت.

رمز موفقیت وارن قابلیت او در شناخت تجارتی است که رو به رشد دارد، تجارتی که مزیت رقابتی پایدار دارد و قسمتی از ذهن مشتری را اشغال کرده است. زمانی که به آدامس فکر می‌کنید یاد برندهای ریگلی می‌افتید. زمانی که می‌خواهید خرید ارزان و تخفیف داشته باشید نام وال‌مارت به ذهن شما می‌آید و زمانی که به نوشیدنی خنک فکر می‌کنید یاد بادوایزر و کورز می‌افتید. این موقعیت رو به رشد آن‌هاست که قدرت اقتصادی برای‌شان ایجاد کرده است. وارن یاد گرفته است که گاهی اوقات طبیعت بازار سهام ارزش این شرکت‌ها را پایین می‌آورد و دقیقآ زمانی است که او قدم برمی‌دارد و سهام قابل‌توجهی از این شرکت را می‌خرد. شرکت وارن «برکشایر هاتاوی» مجموعه‌ای از تجارت‌های خوب در امریکا است؛ تمام شرکت‌های سوددهی که وارن آن‌ها را در زمانی خرید که وال‌استریت آن‌ها را پس زده بود.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۸۹۸۳۴
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

یک کتاب عالی برای آنان که می خواهَند "دانِش" پولدار شدن را داشته باشند درحال حاضر۱۲مرداد۹۹ بخاطر کرونا آقای وارن بافت توی ضرر۳۰%هست ۳۰%برای ایشان یعنی ملیون هادلار اما پریروز وقتی خبرنگار ازش پرسید الان شما نگرانید؟ گفت یه روزی همه چی به

- بیشتر
Amir
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

ترجمه خیلی ضعیف است.

bemo
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

لطفا تخفیف بذارید🙏

N.hashemi
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

نه چندان جالب. نکاتی کلی در مورد سرمایه‌گذاری در بورس

فرشید
۱۳۹۵/۰۵/۰۶

عالی

کاربر 3261216
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

کاش از یه گوینده بهتر استفاده کنید این خانم نمی تونن حتی کلمات رو درست تلفظ کنن!!!!!!!!!!!!!!

امیرحسین
۱۳۹۷/۰۸/۱۴

خیلی کسل کننده. به سختی تا آخر خوندم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰)
واقعیت این است که پول خیلی زیاد در زندگی می‌تواند بدبختی بیاورد. بچه‌های شما کار نمی‌کنند زیرا به امید ارث شما هستند و این بدین معناست که عزت نفس در آن‌ها رشد نمی‌کند و واقعیت تلخ این است که با گذشت زمان آن‌ها آرزوی نابودی شما را می‌کنند. اگر خیلی ثروتمند باشید اطراف‌تان پر می‌شود از افراد چاپلوسی که شما را در توهم می‌برند که شکوه و ابهت دارید و در نظر خیلی از افراد آدم احمقی هستید که فقط پولدارید
صادق
هرچه که در مسیر درست نباشد بالاخره در جایی متوقف می‌شود.
Muhammad Ali
حتمآ لازم نیست کارهای خارق‌العاده انجام دهیم تا نتایج خارق‌العاده به‌دست آوریم. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار شما نباید تمام وقت در تلاش برای کسب ثروت باشید.
صادق
بازار مثل خدا به کسانی کمک می‌کند که به خود کمک کرده‌اند و آن‌هایی را که نمی‌دانند چه کار می‌کنند نمی‌بخشد.
Muhammad Ali
مردم معمولا خجالت می‌کشند از اینکه در زمان فروش رقم بیشتری را مطالبه کنند یا در زمان خرید رقم کمتری را درخواست نمایند. هیچ‌کس دوست ندارد که طماع یا بی‌کلاس شناخته شود.
Muhammad Ali
بازار سهام برای این است که شما پولدار شوید اگر بدانید که چطور بازی کنید. اگر قاعده بازی را ندانید رحم ندارد و پول خود را می‌بازید.
صادق
یاد بگیریم که: بیشتر مطالعه کنیم، کمتر قضاوت کنیم، مشورت را از مشاور درست بگیریم، کار را از کاردان بخواهیم، انگیزه در شرکای زندگی و تجاری خود ایجاد کنیم، قدر کارمندان و مدیران خوب را بدانیم و آن‌ها را از دست ندهیم و آدم‌های مؤثر زندگی‌مان را حفظ کنیم.
رضا خدابنده‌لو
پیدا کردن یک سهام خوب و خرید آن با یک قیمت خیلی خوب و نگه داشتن آن برای بیست سال و منتفع شدن از رشد و افزایش قیمت آن که کار سختی نیست که بخواهیم از موعظه‌گران وال استریت برای استراتژی‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت کمک بگیریم. در واقع این توجیهی برای کار مشاوران است و پولدار کردن آن‌ها نه مشاوره‌گیرنده‌ها.
mohammad
اگر شما در یک سوراخ توپ بیندازید و همین‌طور به‌ترتیب در بقیه سوراخ‌ها، هیچ‌وقت برای مدت طولانی نمی‌توانید گلف‌بازی کنید. یک کار با چالش همه چیز را برای‌تان جالب می‌کند و عزت‌نفس ایجاد می‌کند، خلاقیت را تقویت می‌کند و افراد با کیفیت بالا را جذب می‌کند. کار بدون چالش خسته‌کننده است و عزت‌نفس را کاهش می‌دهد و افراد با انگیزه پایین را جذب می‌کند
bemo
عشق و احترام واقعآ عشق و احترام متقابل می‌آورد و این اولین قدم در جاده موفقیت در کار و زندگی است.
mohammad

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۳۰۰
۴۱,۵۸۰
۴۰%
تومان