دانلود و خرید کتاب مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران حسن بیک محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران اثر حسن بیک محمدی

کتاب مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران

معرفی کتاب مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران

کتاب مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران نوشته حسن بیک محمدی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته تاریخ این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

در کتاب حاضر، جغرافیای تاریخی ایران و مسائل مربوط به رابطۀ انسان و محیط از منابع تاریخی و جغرافیایی گذشته بررسی شده است. مطالب کتاب در ۳ محور اصلی زیر ارائه شده است:

۱- جغرافیای انسانی ایران و روابط متقابل انسان با محیط در بستر تاریخ،

۲- جغرافیای تاریخی این کشور از پیدایش نخستین تمدنهای بشری در فلات ایران تا سال ۱۳۰۰ هجری شمسی (نیمۀ اول قرن بیستم میلادی)،

۳- موقعیت و شرایط جغرافیایی ایران به عنوان بستر حوادث در کنار مسائل تاریخی و سیاسی و در ارتباط متقابل با یکدیگر.

مؤلف تلاش کرده است تا راه شناخت بیشتر مسائل جغرافیای تاریخی ایران را برای درک و فهم بهتر بسیاری از پدیده‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امروز کشورمان فراهم کند.

کتاب تخصصی مقدمه‌ ای بر جغرافیای تاریخی ایران یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.



نظرات کاربران

شروین
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

چون کتابهای شما اصلا قابلیت سرچ نداره من دانشجو هستم و مطمعن باشین به دوستانم سفارش میکنم از اپکیشن شما دیگه خرید نکنن از جواب دادنتون مشخص که چقدر مشتری مدار هستید اصلا پاسخگویی نظرات نیستید واقعا متاسفم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان