دانلود و خرید کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا محمدحسین رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا اثر محمدحسین رحمتی

کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا

معرفی کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا

کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا نوشته محمد حسین رحمتی و حسین خنیفر و ابراهیم کتابی است. کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا سعی دارد الگوهای مدیریت امروز را در قیام امام حسین(ع) بررسی کند.

درباره کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا

یکی از ابعاد بسیار مهم تحقیقات تاریخی بررسی آن با روش‌ها و متدهای نوین است. در خصوص واقعه کربا که نویسنده در این پژوهش به سمت آن حرکت کرده‌ است، نوعی جسارت به خرج داده تا بر اساس اسناد و مدارک موجود تجربه‌ای کسب کند که آیا می‌شود یک اتفاق تاریخی را با متدهای امروزی تحلیل کرد؟ این مهم با توجه به پایش‌های پیشین که اغلب نقل در نقل است، سنگین به نظر می‌رسید. نویسنده در صحبت با صاحب‌نظران و پژوهشگران به این نتیجه رسید که با روش‌های کیفی(با احتیاطات لازم) می‌توان این نوع مسائل را جسورانه بازخوانی کرد.

مدیریت در طول تاریخ و در مسیر پرپیچ و خم تمدن‌ها راه درازی را طی کرده است. یکی از حضورهای شگرف و بی‌بدیل مدیریت در عرصه ادیان است و از موارد اعجاب‌انگیز و تاریخ آن، واقعه سال ۶۱ هجری و تصمیم تاریخی و بزرگ حضرت امام حسین(ع) به عنوان یک مدیر اصلاحگر در یک جامعه به انحراف غلتیده بود که تنها پس از فاصله کوتاهی با اصل دوران استقرار مکتب، فاصله گرفته بود. در این اثر که حاصل کار، پژوهشی مدیریتی و تاریخی است با روش تحقیق کیفی به سراغ بازخوانی الگوی رهبری امام حسین(ع) در قیام ۶۱ هجری رفته‌ایم و سعی کرده‌ایم به دور از حواشی و قصه‌پردازی تاریخی و ضمن بررسی سبک‌ها و مدل‌های موجود در دانش مدیریت، این واقعه تلخ ولی اثرگذار را از منظرهای مختلف رهبری به نظاره کنیم. 

خواندن کتاب الگوی رهبری امام حسین (ع) در قیام عاشورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت اسلامی پیشنهاد می‌کنی. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه