دانلود و خرید کتاب اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK محمدباقر نوبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK اثر محمدباقر نوبخت

کتاب اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK

معرفی کتاب اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK

حفاظت اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK نوشته محمدباقر نوبخت یکی از کتاب‌های تخصصی اتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای دانشجویان اقتصاد و مدیریت است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK

این کتاب به عنوان یکی از منابع اصلی دروس «اقتصاد مهندسی» و«مدیریت مالی پروژه» طراحی و تألیف شده است. ازاین‌رو مطابق با سرفصل‌های مصوب شورای برنامه‌ریزی آموزش عالی و دیگر مباحث مرتبط، کتاب حاضر در ۵ بخش و ۱۲ فصل به شرح زیر تنظیم گردیده است:

بخش اول: کلیات این بخش در یک فصل به مرور مفاهیم و نظریه‌های مرتبط با اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه اختصاص یافته است. ابتدا مفاهیم و اصطلاحات مربوط به پروژه، با استانداردهای راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه (PMBOK)  برای آگاهی دانشجویان باز تعریف می‌شود.

بخش دوم: اقتصاد مهندسی در این بخش ضمن معرفی اقتصاد مهندسی، در دو قسمت جداگانه به ارزیابی اقتصادی پروژه و محاسبه سود در شرایط پویا و ارزیابی اقتصادی پروژه و محاسبه سود در شرایط ایستا پرداخته شده است. در ابتدا خلاصه‌ای از هر دو شرایط پویا و ایستا در نمایه زیر نشان داده شده سپس خلاصه‌ای از هریک از شرایط در ادامه آمده است

بخش سوم: مدیریت مالی پروژه این بخش معطوف به وظایف و فعالیت‌هایی است که پس از انجام مطالعات اقتصاد مهندسی و پذیرش پروژه، در مراحل اجرا، بر عهده مدیریت مالی پروژه خواهد بود.

بخش چهارم: مسائل مالی به منظور ممارست و تمرین دانشجویان در تجزیه وتحلیل‌های مالی، مجموعه‌ای از مسائل و حل آنها در این بخش جای گرفته‌اند.

بخش پنجم: پیوست‌ها

خواندن کتاب  اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی پروژه با استانداردهای PMBOK را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان