دانلود و خرید کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی ترجمه سجاد احمدی‌زاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی اثر سجاد احمدی‌زاد

کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی

معرفی کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی

دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی نوشته سجاد احمدی‌زاد و دیگران یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی

کتاب دستورالعمل‌های ACSM برای آزمون و تجویز فعالیت ورزشی یکی از دستاوردهای علمی این انجمن است. این اثر نخستین‌بار در سال ۱۹۷۵چاپ شد. تا به امروز، به‌طور متوسط، هر۴ تا ۵ سال بازنگری شده و ویراست جدید آن (ویرایش دهم) حاوی اطلاعات علمی به‌روزی است. در دهمین ویراست این اثر، بر عرضه اطلاعات علمی در خصوص غربالگری و پایش اولیه قبل از شرکت در فعالیت ورزشی، آزمون‌های ورزشی معتبر برای تعیین سطح آمادگی و سلامت افراد و در نهایت بیان دستورالعمل‌های علمی و اصول تجویز فعالیت ورزشی برای پیشگیری و درمان بیماری‌ها تمرکز شده است. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینة تجویز فعالیت ورزشی به زبانی علمی و ساده است.

از دلایل انتخاب این کتاب برای ترجمه می‌توان به جایگاه علمی انجمن ACSM، کیفیت بالای کتاب و کاربردی‌بودن آن اشاره کرد. 

 خواندن کتاب دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانشجویان و پژوهشگران رشته تربیت‌بدنی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۵۸ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۵۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان