دانلود و خرید کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل راحله سادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل اثر راحله سادات حسینی

کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل

معرفی کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل

کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل نوشته راحله‌سادات حسینی و بهزاد شهسواری است که در انتشارات آیت عقل به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل

امروزه تجارت بخش وسیعی از اقتصاد دنیا را در بردارد. برای مبادلات کالا ، ارتباط با سایر کشورها و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، نیاز به حمل ونقل احساس می‌شود. واقعیت این است که بدون نقشه راهی مشبخص از حمل و نقل ، امکان توسعه اقتصادی در سایر  زیربخش ها هم امکان پذیر نیست. 

حمل و نقل، با ایفای نقش رابط در بازار مصرف، به مثابه پایه‌های پلی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند. به اعتقاد بسیاری از اقتصاددانان بین الملل، حجم مبادله جهانی خدمات در قرن میلادی آتی از ارزش مبادلات کالایی فراتر خواهد رفت.

حمل ونقل اصلى‌ترین مؤلفه توسعه و موتور حرکت اقتصادى و اجتماعى محسوب مى‌شود. به عبارتى حمل و نقل عامل اصلى شناخت جوامع توسعه یافته از جوامع توسعه نیافته است.  این بررسی به شرح و تدقیق حقوق ارسال‌کننده کالا  از جنبه حقوق داخلی در قانون موضوعه ایران که شامل قانون مدنی و قانون تجارت است خواهد پرداخت و از جنبه بین المللی با در نظر داشتن کنوانسیون‌های حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده ای (زمینی و ریلی ) و کنوانسیون مرکب یا ترکیبی که شیوه‌ای نوین در حمل و نقل کالا است خواهد پرداخت.

هدف کتاب این است که بیشترین حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در برابر متصدی حمل و نقل را با شرح و تفسیر لازم بیان کند تا از این طریق هم برای اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در موضوع بحث ،منبع حقوقی مجزا در حد نیاز آنان باشد و هم مجموعه‌ای از قوانین جاری در خصوص حقوق حمل و نقل در اختیار علاقه‌مندان و دانشجویان ، قرار دهد تا از ابهامات آنان در خصوص احکام و قوانین حمل و نقل تا حدودی کاسته شود.

خواندن کتاب حقوق و تعهدات ارسال کننده کالا در حمل و نقل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه حمل و نقل کالا و دانشجویان و پژوهشگران حوزه گمرک و تجارت


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان