دانلود و خرید کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول سیدحسام مزارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول اثر سیدحسام مزارعی

کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول

معرفی کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول

کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول نوشته سید حسام مزارعی است. این کتاب به نقش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در دفاع مقدس می‌پردازد. این کتاب را انتشارات زمزمه های روشن منتشر کرده است. 

درباره کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول

 نویسنده تلاش کرده با تحقیقات کتابخانه‌ای و میدانی اطلاعات دسته اولی را درباره همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح به دست بیاورد و به تبع این نقش این اداره کل در جنگ و پشتیبانی از عملیات دریایی و بندری بپردازد.  مزارعی در فصل اول این کتاب در ابتدا در مورد زنجیره تامین و لجستیک دریایی که جزو وظایف ذاتی سازمان بنادر است مطالبی ارائه می‌کند و سپس به پیشینه تجاری در بازه زمانی مختلف تا امروز می‌پردازد. 

 فصل دوم این کتاب درباره هماهنگی ارگان‌های دریایی و نوع ارتباط آنها با یکدیگر در هر سال دفاع مقدس بحث و گفت و گو شده و نویسنده در این فصل این نکته اساسی را مطرح کرده است که اوج این هماهنگی در دوران دفاع مقدس را اسکرت کاروانی کشتی‌ها و نجات زنجیره تامین انجام داده است. 

فصل سوم این کتاب که بیشترین حجم این اثر را دارد درباره تبیین نقش بندر بوشهر در جنگ و پشتیبانی از عملیات دریایی بندری و نقش هر بخش عملیاتی اداره بندر بر مبنای تاریخ شفاهی و نقل قول های همکاران بازنشسته است.  مزارعی در این کتاب تلاش کرده با رویکردی تاریخی به پیشینه اداره بندر از منزل تعداد اسکله لایروبی و بارانداز اشاره داشته باشد و در کنار آن به تأسیس و نقش پایگاه مقاومت بسیج هلال بلال حبشی در زمان جنگ و زندگی‌نامه و معرفی شهدای گلگون کفن این اداره کل بپردازد.

خواندن کتاب زنجیره تامین؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دریانوردی علاقه‌مند هستید این کتار ا از دست ندهید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان