دانلود و خرید کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم دن مونتئیرو ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم اثر دن مونتئیرو

کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم

معرفی کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم

کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم نوشته دن مونتئیرو و ترجمه رضی هیرمندی است. کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم

در این کتاب با بزهایی روبه رو می‌شوید که سن وسال‌ها و اندازه‌های گوناگون دارند و شخصیت‌هایشان به تعداد چشم‌اندازهایی که در آنها می‌چرند گوناگون است. برخی از بزها بازیگرانی طبیعی‌اند: به جنگ روی می‌آورند، از روی پرچین‌ها می‌پرند و در برابر دوربین به پهنای صورت لبخند می‌زنند. بعضی دیگر مادرزاد فیلسوفند، مهربان و پراحساس، ساده‌دل و خوش باور و نسبت به محیط پیرامون کنجکاو. اگر این جماعت شاخدار توان سخن گفتن داشتند داستان‌های جذابی می‌گفتند، این کتاب داستان دیده‌ها و زندگی بزها است.

خواندن کتاب بزین گفته ها؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکانی که قصه دوست دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

fatik
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

خیلی باحال و بامزه😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 اما بعضی جمله هاش خیلی جدیه🙃🙃🙃🙃😌😌😌 خلاسه اگر میتونستم ازش عکس بزارم خیلی خوب میشد .... البته الان عکس اون بالا پروفایلم توی تاقچه ام هم عکس یکی از عکس هاش هستش 🤣 خیلی بامزه اس ...

- بیشتر
mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

مثل جلد اولش خوب و اندکی با نمکه. میتونه فرصت گفت و گو با بچه ها رو فراهم کنه با این موضوع که از زندگی حیوانات چه درس هایی می توانیم یاد بگیریم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان