دانلود و خرید کتاب مبانی زبان فرانسه لورا کی. لاوس ترجمه شادی حسن‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی زبان فرانسه اثر لورا کی. لاوس

کتاب مبانی زبان فرانسه

معرفی کتاب مبانی زبان فرانسه

کتاب مبانی زبان فرانسه دامیز اثر لورا کی. لاوس و زوئی اروتوپولوس یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش زبان فرانسه است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

 اگر اندکی با زبان فرانسه آشنایی دارید و می خواهید مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید این کتاب کمک خوبی برای شماست. این اثر تمرکزش صرفا بر مفاهیم کلیدی است که برای برقراری ارتباط کلامی لازم است. این کتاب راهنمای گام‌به‌گام، با آموزش‌دادن مفاهیمی نظیر صرف افعال یا درک زمان‌ها، یادگیری را آسان کرده است و کمک می‌کند نمرات بالایی در امتحان زبان فرانسه خود بگیرید.

خواندن کتاب مبانی زبان فرانسه دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به یادگیری زبان فرانسوی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

Lia 23
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

برای جمع‌وجور کردن آموخته‌ها عالیه. فقط این که باید یه منبع شنیداری هم داشته باشید (کتاب فرض کرده تلفظ‌ها رو بلدید 😎)

fariba.
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

عالیه. فقط کاش سوال و آزمون هم داشت که آدم بتونه آموخته هاش رو محک بزنه

Nazanin Mirzaee
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

من زبان فرانسه رو به قصد یادگیری مطالعه می کنم.دنبال کتابی بودم که گرامرش رو یادم بده و این کتاب رو خریدم. جایزه ای بود که در هفته ی کتاب به خودم دادم. تخفیف خورده بود. ۹۰ درصد. merci beaucoup

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۳۰,۶۰۰
۴۰%
تومان