دانلود و خرید کتاب اتریشی های نوآور هانس یورگن اشملزر ترجمه رضا جوادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتریشی های نوآور اثر هانس یورگن اشملزر

کتاب اتریشی های نوآور

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اتریشی های نوآور

اتریشی های نوآور؛ مبتکرانی برای جامعه آینده اثری از هانس یورگن اشملزر است که با ترجمه رضا جوادی منتشر شده است.

 درباره کتاب اتریشی های نوآور؛ مبتکرانی برای جامعه آینده

 کتاب اتریشی‌های نوآور برنامه‌ای جدید از سیاست‌های بین‌المللی فرهنگی اتریش است که توسط وزارت خارجه این کشور به چاپ رسیده است.

نوآوری را نمی‌توان در محدوده‌ای خاص تعریف کرد. نوآوری با اتکا به همین خصوصیت باعث درهم شکسته‌شدن مرزهای انسانی و منطقه‌ای می‌شود تا بتواند خدمتگزاری برای انسان و محیط زیست او باشد. 

خلاقیت را نیز می‌توان آن لحظه‌ای نامید که انسان به جای آنکه دنباله‌روی دیگری یا خیل کثیر اطرافیان باشد، راهی تازه و نوین ایجاد کند و به دنبال آن برود؛ راهی که ممکن است با پیروزی یا گاه با شکست مواجه شود. اما نکته اصلی در این راه آن است که دنباله‌روی دیگری نبوده و حتی برای مدتی کوتاه باعث پرورش ذهن خود شده است.

برنامه اتریشی‌های نوآور از ذهن‌های مبتکری حمایت می‌کند که با تمرکز بر موضوعات اجتماعی و سیاسی در جست‌وجوی راه حل‌هایی برای پیشرفت‌های آینده هستند، راه حل‌هایی که هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی پذیرفته شده باشد. این برنامه به این ترقی ِ خواهان نوآور کمک می‌کند تا در بیرون از مرزهای اتریش هم شناخته شوند و فرصت‌هایی برای عرضه عملکردهایشان به صورت بین‌المللی به دست آورند و ارتباطاتی متناسب با حوزه عملکردی خود ایجاد کنند. علاوه بر این، یکی از اهداف بنیادین این برنامه جذب تمایلات جهانی به سمت صنعت پویا و خلاق اتریش، به خصوص صنعت در حال پیشرفت نوآوری‌های پویاست.

 این کتاب به موضوعاتی پرداخته است که به رابطه بین خلاقیت و طرز تفکر و جامعه و پاسخگویی و اقتصاد مرتبط می‌شود.  این فرایند را ابتدا از دیدگاه علمی و با تکیه بر سهم مکتوب متفکران نوآور اتریشی دنبال می‌کنیم و سپس به خلاقانی از اتریش می‌پردازیم که نه تنها این موضوعات را از راه علمی دنبال کرده‌اند، بلکه با راه حلها و طرح‌هایی کاملا عملی به حل مشکلات روز جامعه خود نیز پرداخته‌اند. این راه حل‌ها می‌تواند کاربردی جهانی یا محلی یا در سطح جامعه داشته باشد. دامنه موضوعات بسیار گسترده و شامل تئوری‌های فرهنگی و جایگاه‌های فلسفی است.

 خواندن کتاب اتریشی های نوآور؛ مبتکرانی برای جامعه آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مطالعات فرهنگی و اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب اتریشی های نوآور؛ مبتکرانی برای جامعه آینده

بدیهی است که بیش از این نمی‌توانیم با ترسیم الگوها و طرح‌های کنونی بر مشکلات آینده پیروز شویم. ما نیازمند کنجکاوی و نوآوری و اراده هستیم و بسیار زیاد به آزادی درونی نیاز داریم تا بتوانیم خود را از رویکرد مفهومی فعلی جدا کنیم.

ً در اینجا معمولا خلاقیت و نوآوری در حین انتقال و در مرز بین بخش‌های مختلف جامعه ظهور می‌یابد و رویکردهای جدید هنگامی به وجود می‌آید که انسان‌ها و اشیا و ایده‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

در این زمینه، بخش فرهنگی وزارت امور خارجه خود را مسئول ایجاد پل‌هایی میان مرزهای حوزه‌های مختلف جغرافیایی و فرهنگی اجتماعی و روابط سیاسی می‌داند. این کتاب و برنامه مذکور (اتریشی‌های نوآور) بازخوردی از این اهداف است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۷۶,۵۰۰
تومان