دانلود و خرید کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری حمید علیخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری اثر حمید علیخانی

کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری

معرفی کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری

کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری نوشته حمید علیخانی است. کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری را انتشارات متخصصان منتشر کرده و به اهمیت فعالیت‌های اجتماعی سازمان‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری

در عصری که سازمان‌ها به صورت فرآیندهای محیطی پو یا در حال تغییرند باید بتوانند خود را با عوامل محیطی تاثیرگذار مطابقت دهند. از دلایل وقوع تغییر در سازمان شک سازمان به خود و روش‌های اجرایی سازمان و یا شفاف شدن و شناختن مسائل و مشکلات سازمانی است. از آنجایی که شوک‌ها یا ضربه‌های اقتصادی سازمان را به طور مستمر تهدید می‌کند و رقابت‌ها در حال تغییر شکل هستند. بنابراین سازمان‌هایی موفق هستند که به سرعت تغییرات برنامه‌ر یزی شده‌ای را با واکنش مناسب در این صحنه از خود نشان دهد و برای حفظ بقاء، خود را با تغییرات آینده سازگار نمایند. اگر در هر نوع تغییر اصل بر خدمت رسانی و حل مشکلات باشد باید حاکمیت تفکر کارآمدسازی را بر اقدام شتابزده ارجح نمود، اینگونه تغییرات موجب تحرک و پویایی جدیدی شده و طیف وسیعی از خدمات تخصصی را در بخش‌های مختلف به وجود می‌آورد و از ثمره آن مشتریان(مردم) بهره می‌برند.

تغییر روندی است که تمامی سازمان‌ها آن را تجربه می‌کنند، در برخی از سازمان‌ها تغییر بسیار آرام است و آنها در ظاهر با ثبات و از نظر ساختار، دوران پر قدرتی را سپری می‌کنند، اما ممکن است چنین سازمان‌هایی دچار نوعی انقلاب درون سازمانی شوند.

سازمان‌هایی یک باره دچار تحول شدید یا اصطلاحا از عوامل عمده‌ای که سازمان را وادار به تغییر می‌کند، یکی تغییرات در ساختار و حوزه کسب و کار است. دوم تغییرات فناوری است، استفاده از یک فناوری جدید می‌تواند باعث بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات یا از دست دادن بازار یا یافتن روش پیشرفته‌تر و ارزان‌تر نسبت به فناوری گذشته شود، تغییرات نوع دوم دارای سرعت بیشتری بوده و در کل باعث افزایش انتظارات مشتریان می‌شود.

از آنجا که ایفای وظایف مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها عامل اساسی بقای هر سازمان است لذا سازمان‌ها باید با اختصاص منابع مالی، در جهت بهبود رفاه اجتماعی مورد قبول ا کثریت جامعه بکوشند. این قبیل اقدامات عبارتند از: کمک به فرهنگ کشور و مؤسسات فرهنگی، و بهبود کیفیت زندگی مردم. سرمایه اجتماعی، یکی از مؤلفه‌های اساسی در توسعه و ثبات یک کشور است. بانک جهانی، سرمایه اجتماعی را به عنوان «ثروت نامرئی یک کشور» در نظر می‌گیرد و آن را در برگیرنده نهادها و روابط و هنجارهایی می‌داند که تعاملات اجتماعی را شکل می‌دهند. اصطلاح سرمایه اجتماعی، به پیوندها و ارتباطات میان افراد جامعه به عنوان یک منبع با ارزش اشاره دارد که با خلق هنجارها و اعتماد متقابل موجب تحقق اهداف جامعه می‌شود.

اهمیت سرمایه اجتماعی در توسعه اقتصادی در یک جامعه تا حدی است که می‌توان آن را در شکوفایی اقتصاد تمام جوامع توسعه یافته به طور آشکاری مشاهده کرد. سرمایه اجتماعی را در اقتصاد هر کشور می‌توان در اعتمادپذیری و روحیه همکاری متقابل میان نیروهای انسانی برای رسیدن به اهداف اقتصادی جامعه تعریف کرد.

سرمایه اجتماعی با قواعد و ارزش‌های اخلاقی و رفتاری خود در حوزه اقتصاد، افراد را مقید می‌کند تا در گروه‌های اجتماعی با هم به تعامل، مبادله و تصمیم‌گیری بپردازند. این کتاب اطلاعات کاملی از اهمیت رویکرد اجتماعی سازمان‌ها در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.  

خواندن کتاب بهبود و توسعه سازمانی با رویکرد اجتماعی و بهره وری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۸۳,۲۰۰
تومان