دانلود و خرید کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی چن شچتر ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی اثر چن شچتر

کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی

معرفی کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی

کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی نوشته چن شچتر است که با ترجمه بهزاد شوقی و ریحانه حاجی هادی ریسه منتشر شده است. کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی هدایت یادگیری حرفه‌ای‌مان از موفقیت است. 

درباره کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی

در این کتاب، خرد جمعی شیوه‌های آموزشی: هدایت یادگیری حرفه‌ای‌مان از موفقیت، چن شچتر، خرد را هم از تجربیات عمیق خود با مربیان مدارس و سیستم‌ها و هم دانشش از افراد و توسعه‌ی سازمانی، تحقیقاتش، مطالعات تحقیقی‌اش و از صمیم قلبش به اشتراک می‌گذارد.

 به این صورت، این کتاب، نظریه، تحقیق، تجربه، دانش و خرد را وارد زندگی می‌کند تا دنیا را مکان بهتری برای همه سازد. برای انجام این کار، شچتر، همه‌ ما را به یک سفر آموزشی می‌برد. این سفر، مانند بسیاری از جستجوهای خرد، شما را دعوت می‌کند تا ایده‌های نظری را وارد کنید تا تمریناتتان آگاهانه و قدرتمند شود. 

مربیان در همه‌ی سطوح از مطالعه‌ آرام این کتاب بهره خواهند برد که مدلی برای یادگیری از موفقیت ارائه می‌کند - دروازه‌ای برای خلق شرایطی برای یادگیری صحیح برای معلمان و مدیران. شچتر به صورت خردمندانه به ما یادآوری می‌کند که در حالی که زنجیره‌ واضحی برای یادگیری از موفقیت وجود دارد، اما این نوع یادگیری، خطی نیست؛ و به کارگیری آن زمان می‌برد.

 او می‌گوید، زمان صرف شده برای این کار، ارزشمند است و ارزش آن را دارد و من هم شما را تشویق می‌کنم که در این راه بمانید. در واقع، این کار به دلایل زیادی اهمیت دارد، از جمله این حقیقت که ثابت شده است که حمایت از بزرگسالان برای یادگیری، یادگیری درست، اثر مثبت و مستقیمی بر یادگیری دانش آموزان و موفقیت آن‎ها دارد.

 نه تنها این کتاب را باید به این دلیل خواند، بلکه باید به این خاطر آن را بخوانیم که ما باید روش‌های بهتری را در جهانِ دائماً در حال تغییرمان پیدا کنیم تا از پس از چالش‌های فنی و سازگاری که هر روزه به عنوان مربی با آن‌ها مواجه می‌شویم برآییم. انجام این کار، چیزی است که به تنهایی نمی‌توانیم آن را انجام دهیم. 

 این کتاب، همان طور که شچتر از طریق مدل ما را راهنمایی می‌کند، به طور عینی و ضمنی، این حقیقت چشمگیر را برجسته می‌کند: ما برای رشد و یادگیری به همدیگر نیاز داریم.مدل یادگیری از موفقیت، در قلب خود، هم وابسته به اهمیت یادگیری از مشکلات و چالش‌ها – همان طور که به طور سنتی در سازمان‌ها این چنین بوده است - و همچنین و خصوصاً منوط به یادگیری از موفقیت‌هایمان است. ما در جهان به هم مرتبطمان، چالش‌های مشترک زیادی داریم، اما امیدها و فرصت‌های مشترک زیادی نیز داریم. برای مثال، در این عصر معمولی جدید، همکاری و تشکیل گروه میان بزرگسالان بخشی از بافت زندگی‌های ما، زندگی‌های حرفه‌ای و شخصی ما است. به علاوه، چالش‌های سازگاری در مدارس، سیستم‌ها و در زندگی، برای همه‌ ما در حال افزایش هستند.

 در میانه‌ قرن بیست و یکم ما باید راه‌های بهتری پیدا کنیم که به هم کمک کنیم تا بیاموزیم و رشد کنیم و وقت بگذاریم و توجه کنیم که چیزی که امروز خوب پیش می‌رود - در حالی که ما تشنه‌ پیشرفت‌های بیشتر هستیم - می‌تواند به ما کمک کند که وقتی به سوی فرداهای جدید می‌رویم، جای پا و اساسمان را پیدا کنیم.

خواندن کتاب خرد جمعی شیوه های آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان