دانلود و خرید کتاب بر باد رفتگان حسین معصومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر باد رفتگان اثر حسین معصومی

کتاب بر باد رفتگان

معرفی کتاب بر باد رفتگان

کتاب بر باد رفتگان نوشته حسین معصومی است. کتاب بر باد رفتگان را که انتشاراتر پارسیان البرز منتشر کرده است به شما کمک می‌کند کمتر خجالت بکشید و بتوانید با اعتماد به نفس در جمع صحبت کنید.

درباره کتاب بر باد رفتگان

اگر بلد نباشیم چطور حقمان را بگیریم همه از ما سوءاستفاده ‌می‌کنند و حقمان را ‌می‌خورند، اگر نتوانیم نه بگوییم، مجبوریم کلی خسارت بپردازیم و کلی هزینه برایمان دارد. اگر بلد نباشیم چطور درخواست کنیم تا بیشترین شانس را داشته باشیم که طرفمان به درخواستمان جواب مثبت بدهد، ه‌می‌شه ناراحت هستیم و حالمان با خودمان بد است. کتاب بر باد رفتگان برای کسانی نوشته شده است که اعتماد به نفس ندارند، خجول و کمرو هستند و بلد نیستند ارتباط درستی با بقیه برقرار کنند. اگر شما هم خجول و کمرو هستید و از این وضعیت رنج ‌می‌برید، این کتاب با کلی تکنیک‌های فوق‌العاده مؤثر و کامل امتحان شده به شما کمک ‌می‌کند که با اعتماد به نفس باشید و شهامت لازم را به دست بیاورید. تقریبا ۹۸ درصد جامعه قوانین و تکنیک‌هایی را که در این کتاب مطرح شده است، یا بلد نیستند یا اینکه شیوه استفاده آن را نمی‌دانند؛ پس اگر ‌می‌خواهید در ارتباطاتتان حرفه‌ای شوید، این کتاب را بخوانید. 

خواندن کتاب بر باد رفتگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با اعتماد به نفس در جامعه حضور داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بر باد رفتگان

# به چه کسی خجالتی ‌می‌گویند؟

به کسی که از جمع فرار ‌می‌کند و وقتی وارد اتاقی پر از افراد ‌می‌‌‌شود، نمی‌تواند رابطه درستی را برقرار کند. نکته‌ای را که باید به آن توجه کنیم، این است که اصلا فرد خجالتی وجود ندارد! اما رفتار خجولی‌گری وجود دارد! این رفتار ماست که تعیین ‌می‌کند خجولیم یا کسی که دارای اعتماد به نفس فوقالعاده است! خجولی بدی و مشکلاتی دارد که عبارت‌اند از: دیده نشدن و رشد نکردن، زیرپا گذاشتن اعتقادات، بروز ندادن احساسات، ضررهای مالی، نگفتن موضوعات جنسی به فرزندان و به وجود آمدن چالش برای فرزندان، آسایش کمتر، شکل دادن به زندگیمان، فرار پشت نقاب‌ها، نقش‌ها و... . در زیر به تعریف هرکدام به طور مفصل ‌می‌پردازیم.

# خجولی‌گری چه بلایی سر ما ‌می‌آورد؟

۱- دیده نشدن و رشد نکردن: کسی که اعتماد به نفس ندارد و رفتار خجولی‌گری را انتخاب ‌می‌کند، بدون شک رشد نمی‌کند و کسی هم از توانایی‌هایش تقدیری به عمل نمی‌آورد؛ چون اصلا این توانایی را ندارد که توانایی‌هایش را به دیگران نشان دهد و باعث رشد و بهبود در کسب و کار و بهبود کیفیت رفتارش در خانواده شود

مثال خود من با دوستم به اسم محمد حدود سال ۹۰ در یک کارگاه گلاب‌گیری کار ‌می‌کردیم. با اینکه کار من خیلی بهتر از دوستم بود، ولی به دلیل کمبود اعتماد به نفس حقوقی که دریافت ‌می‌کردم، ۲۵ درصد کمتر از دوستم بود.

۲- یرپاگذاشتن اعتقادات: کسانی که اعتماد به نفس پایین دارند، به راحتی اعتقاداتشان را زیر پا ‌می‌گذارند و روی حرف بقیه بیشتر از چشمان خودشان اعتماد دارند. یادم هست چند سال پیش ۹ نفر در یک کارگاهی کار ‌می‌کردیم و یک اتاق داشتیم و دو نفر که خیلی شر بودند، وقتی کسی به نماز ‌می‌ایستاد مسخره ‌می‌کردند و سه نفر ‌‌از همکارانم به دلیل اینکه خجالت ‌می‌کشیدند که مسخره شوند، نمازشان را ترک کردند؛ فقط به دلیل اینکه بقیه مسخره‌شان نکنند و خیلی مثال‌های دیگر که افراد به دلیل کمبود اعتماد به نفس، اعتقاد و باورشان را کنار ‌می‌گذارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۷۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان