دانلود و خرید کتاب قدرت من هستم (خلاصه کتاب) جول اوستین ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت من هستم (خلاصه کتاب) اثر جول اوستین

کتاب قدرت من هستم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قدرت من هستم (خلاصه کتاب)

میکروکتاب قدرت من هستم اثر جول اوستین مربی رشد فردی و کشیش بزرگترین کلیسای جهان، لیکوود است. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. امروزه سبکتو حوزه خود را گسترش داده و علاوه‌بر میکروکتاب‌های چکیده شده، دارای کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هم هست.

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 درباره میکروکتاب قدرت من هستم

قدرت من هستم یک راهنمای معنوی برای کسانی است که می‌خواهند با تکیه‌بر قدرت و رحمت الهی به سرنوشت زیبایی که خداوند برایشان رقم زده دست پیدا کنند. این میکروکتاب به شما می‌گوید که به عنوان اشرف مخلوقات برای برنده شدن در این دنیا خلق شده‌اید و آفرینشی هدفمند دارید. پس نباید در راه رسیدن به رویاهای شیرین خود دلسرد شوید، چون نیروی الهی همیشه شما را یاری خواهد کرد.

خواندن کتاب  قدرت من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره جول اوستین

جول اوستین کشیش، نویسنده و واعظ کلیسای لیک وود است. او به خاطر سخنرانی‌های پرشور و هیجان‌انگیزی که ارائه می‌دهد در بین مردم دنیا به شهرت رسیده است. مردم او را با عنوان «کشیش خنده‌رو» می‌شناسند. کتاب‌های او عنوان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را به دست آورده‌اند. او خودش را متعهد می‌داند که به مردم دنیا کمک کند تا بتوانند در همه حوزه‌های زندگی عشقی بی‌قید و شرط را تجربه کنند.

بخشی از میکرو کتاب قدرت من هستم

لوسی (Lucy) زنی بسیار زیبا و جوان بود. این طور به نظر می‌رسید که همه چیز همانطوری که می‌خواهد پیش می‌رود. در خانواده‌ای بزرگ شده بود که همه اعضای آن به هم عشق می‌ورزیدند. ما بعد از یک مراسم دعا یکدیگر را ملاقات کردیم. رفتار او بسیار دوستانه بود و شخصیت بسیار خوبی داشت. با خودم گفتم اگر در دنیا یک انسان شاد وجود داشته باشد، قطعا لوسی است.

اما خیلی زود فهمیدم که اینطور نیست. در واقع لوسی اصلا از زندگی خود خوشحال نبود و به شدت احساس تنهایی می‌کرد. لوسی خودش را دست کم می‌گرفت و به نظرش مردم دنیا از او با استعدادتر بودند. او در مورد خودش افکار منفی و ناراحت کننده‌ای داشت و مدام به خودش می‌گفت: «من زشت هستم، من بدشانسم، من نمی‌توانم چیز جدیدی بیاموزم، من همیشه احساس خستگی می‌کنم.» ۵ دقیقه با او حرف زدم و متوجه شدم چیزی مانع رشد او شده است. لوسی مدام می‌گفت «من چنین و چنان هستم.» هر چیزی که بین این دو کلمه “من” و “هستم”، بیاید تعیین می‌کند که شما چه نوع زندگی خواهید داشت.

تمام «هستم‌هایی» که از دهان شما بیرون می‌آیند، یا موجب موفقیت می‌شوند یا زمینه‌های شکست‌تان را فراهم می‌کنند. در همه ساعت‌های زندگی، قدرت «من چنین و چنان هستم» در حال فعالیت است. با کوچکترین اشتباهی خود را با «من چنین هستم‌های منفی» بمباران می‌کنید و اصلا متوجه نیستید که این کار چه تاثیر وحشتناکی روی آینده می‌گذارد. با گفتن اینکه شما چه هستید و نیستید، آن‌ها را به سمت خود جذب می‌کنید.

اما نگران نباشید. شما بین «من» و «هستم» حق انتخاب دارید. حتی اگر حال خوشی ندارید و اوضاع آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، در مورد خودتان از جملات مثبت استفاده کنید. زمانی که در مورد خودتان مثبت حرف می‌زنید، خداوند بزرگ نعمت‌های خود را به سمت شما هدایت می‌کند. به کار بردن جملات مثبت در حق خودتان، هیچ هزینه‌ای برایتان ندارد.

نظرات کاربران

محمد رضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

سلام این اثر واقعا بی نظیره و میتونه به انسان های زیادی در داشتن زندگی شاد و رسیدن به موفقیت با مثبت اندیشی کمک کند.

شقایق
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خوندن این کتاب باعث آرامش میشه و بهت یادآوری میکنه تقلا لازم نیست خداوند در سکوت و آرامش نیازهاتو برآورده میکنه

Aràsh harki.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

اصلا چحوری باید بتزش کرد کتابو

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۴۲٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان