دانلود و خرید کتاب سال نوع مبارک پیام ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سال نوع مبارک اثر پیام ابراهیمی

کتاب سال نوع مبارک

امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سال نوع مبارک

کتاب سال نوع مبارک داستانی از پیام ابراهیمی با تصویرگری روسر ماتاس نادال است. باورتان می‌شود فقط یک کلمه اشتباه کوچولو، می‌تواند کلی فاجعه به بار بیاورد! اگر باور نمی‌کنید این داستان را بخوانید تا ببینیم چه ماجرایی در پیش است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب سال نوع مبارک

معلم‌ها دلشان می‌­خواهد مدرسه همیشه در صلح و آرامش باشد و همه­ بچه ­ها با هم دوست باشند. که خب خیال باطلی است. همیشه که اینطور نمی‌شود! مثلا یک روز در مدرسه، نزدیک سال نو، وقتی بچه‌ها دارند برای عید مدرسه را تزیین می‌کنند، آرین، بی ­اجازه رایان، می­خواست ماژیکش را بردارد. آخر می‌دانید، نوشته روی دیوار اشتباه دارد و نوشته شده: سال نوع مبارک!

ولی رایان اصلاً دوست نداشت کسی به وسایل شخصی­‌اش دست بزند، به همین خاطر هم اجازه نداد آرین ماژیکش را بردارد. آرین که عصبانی شده بود، یادش رفت تا ده بشمرد، و یادش رفت رایان فقط یک کلاس‌اولی کوچولو است که یک برادر یکم بزرگتر و یکمی هم قلدرتر دارد!

کتاب سال نوع مبارک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب سال نوع مبارک را به تمام بچه‌های گروه سنی دبستان پیشنهاد می‌کنیم.  

درباره پیام ابراهیمی

پیام ابراهیمی در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد. اولین کتاب او «فرودگاه لطفا» نام دارد که مجموعه داستان‌های کوتاه مینیمال برای بزرگسالان است. اما از سال ۱۳۹۱ به نوشتن و ترجمه داستان برای کودکان و نوجوانان پرداخت. در حال حاضر آثار زیادی تالیف و بسیاری را ترجمه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به تک‌خال با تصویرگری رضا دالوند، مجموعه‌ خنده‌دارهای رولد دال، شش مرد و بادام زمینی اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان