دانلود و خرید کتاب مثلث مک بارنت ترجمه ساناز اعتمادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثلث اثر مک بارنت

کتاب مثلث

نویسنده:مک بارنت
امتیاز:
۴.۲از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مثلث

کتاب مثلث داستانی از مک بارنت با تصویرگری جان کلاسن و ترجمه ساناز اعتمادی است. این داستان ماجرای مثلث است که تصمیم گرفته است سربه‌سر دوستش، مربع بگذارد. این اثر در سال ۲۰۱۷ نامزد بهترین کتاب مصور گودریدز اعلام شد.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مثلث

مثلث، یک روز از خانه‌اش بیرون زد و به سراغ مربع رفت چون تصمیم گرفته بود سربه‌سر مربع بگذارد. او از کنارهای مثلث‌های کوچک، متوسط و بزرگ رد شد. از کنار شکل‌هایی که هیچ اسمی نداشتند هم رد شد و به مربع‌های کوچک، متوسط و بزرگ و بالاخره به خانه مربع رسید. او حسابی سربه‌سر مربع گذاشت و خندید که مربع دنبالش کرد!

این داستان با بازی‌های کلامی که می‌سازد، با تکرارهایی که دارد و همچنین با معرفی اشکال مختلف و اندازه‌های آن‌ها، می‌تواند یک کتاب عالی آموزش و بازی برای کودکان پیش از دبستان هم به شمار رود. 

کتاب مثلث را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مثلث را به تمام کودکان گروه سنی پیش از دبستان و سال‌های اول دبستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مک بارنت

مک بارنت (Mac Barnett)، نویسنده آمریکایی کتاب کودکان، در کالج پومونا و زیر نظر دیوید فاستر والاس تحصیل کرده است و در حال حاضر در اوکلند، کالیفرنیا زندگی می‌کند.

مک بارنت کتاب‌های بسیاری را برای کودکان و نوجوانان نوشته است. مجموعه دوتا خفن، یک گرگ، یک اردک، یک موش، آن پایین چه خبر است؟ و سیبیل از آن جمله‌اند. علاوه بر این او موفق شد برای کتاب آنابل و جعبه جادویی با تصویرگری جان کلاسن جایزه بهترین کتاب سال از طرف روزنامه بوستن گلاب را از آن خود کند. در سال ۲۰۱۳ این کتاب جایزه «کتاب‌های مناسب بلندخوانی ای بی وایت» را نیز کسب کرد.

نظرات کاربران

_MahdiGhafuri_
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

#۱۴۳ داستانی کوتاه و بامزه در دنیای شکل‌ها است که به کودکان شکل‌های مثلث و مربع را یاد می‌دهد و نیز آنها را می‌خنداند. تصویرگری بانمکی داشت و در مجموع کتاب خوشمزه‌ای بود. این کتاب و دو جلد دیگر آن، "مربع"

- بیشتر
مسافر
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

جالب بود

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

ایده خیلی جالبی داره. فک کنید مربع ها و مثلث ها درمحله های یک شهر باشند و با هم شوخی کنند. خوندن این مجموعه رو برای خردسالان و کودکان توصیه می کنم. میتونه یه سرگرمی آموزی جذاب باشه.

کاربر ۸۴۸۷۰۸
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

خیلی بامزه ، جالب ، خوب و..... بود

سیپروهپتادین
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

تصاویرش برای بچه ها جذاب نیست، دلگیر و افسرده است

(=
۱۴۰۱/۱۱/۱۳

خیلی عالی ممنون

سیامک
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

😃

Unknown
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

۲۹۸

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان