دانلود و خرید کتاب الیور و جزیرک های شناور فیلیپ ریو ترجمه نگین خوش‌دامن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الیور و جزیرک های شناور اثر فیلیپ ریو

کتاب الیور و جزیرک های شناور

معرفی کتاب الیور و جزیرک های شناور

کتاب الیور و جزیرک های شناور نوشته فیلیپ ریو و ترجمه نگین خوش‌دامن است. کتاب الیور و جزیرک های شناور را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب الیور و جزیرک های شناور

کتاب الیور و جزیرک های شناور یکی از کتاب‌های مجموعه داستان‌های نه‌ چندان غیرممکن است. این مجموعه داستان الیور و خانواده‌اش را روایت می‌کنند. الیور کریسپ فقط ده سالش است اما ده سال پربار و هیجان‌انگیز، چون خانواده‌اش متفاوت هستند، مادر و پدرش هر دو کاشف هستند. پدر و مادر الیور بالای قله اورست با یکدیگر آشنا شده بودند. آنها در معبد گمشده آمن‌ِهوتپ ازدواج کرده و ماه عسل خود را در جست‌وجوی قبرستان فیل‌ها گذرانده بودند. وقتی الیور کوچولو به دنیا آمد، فقط یک کوله‌پشتی حمل کودک و یک کالسکه شاسی بلند برای او خریدند و بلافاصله اکتشافاتشان را از سر گرفتند. در این مجموعه کتاب با الیور و خانواده‌اش همراه می‌شوید و سراغ کشف‌ جهان می‌روید. داستان‌هایی هیجان‌انگیز که کودکان را غافلگیر می‌کند. 

در این قسمت پدر و مادر اولیور در  دریا گم شده‌اند و وقتی اولیور قصد دارد آنها را پیدا کند، چند دوست عجیب پیدا می‌کند. یک مرغ دریایی بداخلاق، یک پری دریایی نزدیک‌بین و حتی یک جزیره‌ زنده! اولیور و دوستان جدیدش برای یک ماجراجویی پردردسر وارد آب‌های آزاد می‌شوند. آن‌ها باید از پس یک کاپیتان شرور بربیایند و مادر و پدر الیور را پیدا کنند. 

خواندن کتاب الیور و جزیرک های شناور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانانی که از داستان‌های هیجان‌انگسز لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

یـ★ـونا
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

یه کتاب محشریع برا خودش حتما بخونیددد*-*🍙🌸

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

خیلی خفنه حتما بخونید🍩🍩

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۲۰۰
تومان