دانلود و خرید کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا محمد رنجبر حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا اثر محمد رنجبر حسینی

کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا

معرفی کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا

کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا نوشته محمد رنجبر حسینی و قادر محمدزاده است. کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا را انتشارات فروغ فردا منتشر کرده است. 

درباره کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا

جایگاه و فضایل حضرت زهرا (س) هم در کتب شیعه و هم در کتب اهل سنت بیان شده است. در حدیثی رسول گرامی اسلام (ص) فرموده است: یافاطمه ان الله یغضب لغضبک و یرضی لرضاک. با توجه به این حدیث به دست می‌آید که خداوند به خاطر غضب حضرت فاطمه غضبناک و برای رضایت ایشان راضی می‌شود. این حدیث را جمع زیادی از بزرگان هر دو مکتب نقل کرده‌اند و از چنان جایگاه و شهرتی برخوردار است که شعرا نیز بدین حدیث اشاره کرده‌اند.

با این حال برخی از اهل سنت شبهاتی را درباره سند و دلالت حدیث وارد کرده‌اند. بررسی این حدیث علاوه بر مباحث علوم حدیث از جمله بررسی رجال حدیث و قرائن صحت و سقم حدیث با علم کلام نیز مرتبط است. زیرا پذیرش این حدیث بازتاب‌های کلامی از جمله عصمت، مقام ولایت، نشانه بطلان ولایت غیر معصوم، برتری بر سایر زنان، وجوب محبت و اطاعت، حرمت آزار و اذیت ذریه آن حضرت و معیار رضایت و خشم خدا را به دنبال دارد.

نویسندگان در کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا تلاش دارند تا این حدیث را از تمامی جهات یعنی از حیث مصدری سندی و دلالی مورد بررسی قرار دهند و بازتاب‌های کلامی این حدیث را بررسی و به شبهات وارد شده پاسخ دهند.

خواندن کتاب فاطمه زهرا (س) سنجه غضب و رضای خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت جایگاه والای بزرگ‌ترین بانوی اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

fatemeh1388
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالیه. دایی جون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان