دانلود و خرید کتاب تبلیغات و اقناع گارث جاوت ترجمه حسین افخمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تبلیغات و اقناع

کتاب تبلیغات و اقناع نوشته گارث جاوت و ویکتوریا ادانل است که با ترجمه حسین افخمی در نشر همشهری برای علاقه‌مندان به چاپ رسیده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‌ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

 درباره کتاب تبلیغات و اقناع

گارث جاوت و ویکتوریا ادانل در این کتاب، تبلیغات و اقناع را در گذار تاریخ بررسی می‌کنند. می‌گویند این مفاهیم از کجا آمده‌اند و چه مسیری را طی کرده‌اند و اکنون در کجا ایستاده‌اند. 

با خواندن تبلیغات و اقناع شما مفاهیم مرتبط با این حوزه را به خوبی می‌شناسید و روشی دقیق و روشن برای تجزیه و تحلیل آنها به‌دست میآورید.

در کتاب تبلیغات و اقناع تمام ایده‌های مهم و کلاسیک آمده است، با مثال‌هایی فراوان برای درک هر چه بهتر آنها. شما پس از خواندن تبلیغات و اقناع به نقش تأثیرگذار تبلیغات در جهان امروز و زندگی خود پی خواهید برد.

 خواندن کتاب تبلیغات و اقناع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانشجویان و علاقه‌مندان به ارتباطات، تبلیغات، علوم سیاسی و گرافیک مخاطبان اصلی این اثر هستند. 

درباره نویسندگان کتاب تبلیغات و اقناع

گارث اس. جاوت استاد ارتباطات در دانشگاه هوستون است. وی دکترای خود را در رشته تاریخ ارتباطات از دانشگاه پنسیلوانیا کسب کرد. ابتدا به عنوان رئیس مرکز تحقیقات اجتماعی بخش ارتباطات دولت کانادا به کار مشغول شد و در همین مدت مشاوره چندین سازمان بین‌المللی ارتباطات را نیز به عهده داشت. در سال‌های ۱۹۸۷-۸۸  پژوهشگر ارشد مرکز گانت بود و مقالات متعددی در زمینه فرهنگ عامه و تاریخ رتباطات به چاپ رساند. کتاب فیلم: هنری دموکراتیک اولین اثرش در تاریخ سینما اثری معیار به شمار م‌یرود. کتاب دیگرش فیلم به مثابه ارتباط جمعی، با همکاری جیمز لینتن مطالعه‌ای منحصربه‌فرد است. همچنین آخرین اثرش کودکان و فیلم: نفوذ رسانه‌ها و مطالعات صندوق پاین، با همکاری جاروی و فولر است که بازخوانی مطالعات پیشین در تاریخ ارتباطات ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. او عضو هیأت تحریریه چندین مجله علمی در زمینه فیلم و ارتباطات بوده و هم اکنون تدوین و نگارش تاریخ اجتماعی تلویزیون در ایالات متحده را در دست اقدام دارد.

ویکتوریا ادانل استاد بازنشسته و مدیر سابق برنامه مفاخر دانشگاه، پروفسور رشته ارتباطات در دانشگاه ایالتی مونتانا بزُمان است. پیش از این رئیس دپارتمان ارتباطات گفتاری در دانشگاه ایالتی اورگان و رئیس دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه ایالتی شمال تگزاس بود. در سال ۱۹۸۸، به مدت یک سال برای مؤسسه آمریکایی مطالعات خارجی در دانشگاه لندن تدریس کرد. وی دکترای خود را از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا دریافت کرده است. از ادانل مقالات متعددی در مجلات و کتاب‌های گوناگون در زمینه‌های زیر منتشر شده است: اقناع، اثرات اجتماعی رسانه‌ها، زنان در فیلم و تلویزیون، سیاست بریتانیا، تبلیغات نازی‌ها، حافظه جمعی، نظریه مطالعات فرهنگی و فیلم‌های تخیلی علمی در دهه ۱۹۵۰. او همچنین کتاب‌های زیر را نوشته است: اقناع: رویکردی تعاملی وابستگی با همکاری کیبل ، تبلیغات و اقناع با همکاری جاوت، و ارتباطات گفتاری آخرین اثرش که نقد تلویزیونی است. همچنین ساخت فیلم زنان، جنگ و کار: شکل‌گیری فضا برای بهره‌وری در صنایع کشتی‌سازی هنگام جنگ جهانی دوم، برای شبکه عمومی تلویزیون پی. بی. اس از طریق کاسم KUSM در دانشگاه ایالتی مونتانا و نگارش چندین فیلمنامه برای برنامه‌های زیست‌محیطی تلویزیونی و صداگذاری روی چند فیلم برای شبکه پی. بی. اس را درکارنامه حرفه‌ای خود دارد. 

او علاوه بر عضویت در تحریریه مجلات متعدد، دریافت‌کننده کمک هزینه‌های پژوهشی متعدد، افتخارات علمی و جوایز ویژه تدریس است، که ازآن جمله استادی افتخاری دانشگاه ایالتی شمال تگزاس، دانشگاه ایالتی مونتانا، انجمن فارغ‌التحصیلان بزُمان و جایزه تعالی اتاق بازرگانی، و عضویت در بنیاد دنفورث و محقق تابستانی بنیاد ملی علوم انسانی را می‌توان نام برد. او علاوه بر تدریس در آلمان، سخنران مدعو در دانشگا‌ه‌های دانمارک، نروژ، سوئد، و ویلز بوده است. ادانل همچنین به عنوان مشاور خصوصی دولت ایالات متحده، سناتور ایالت، دادخواه شاکیان تنباکو، و بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی فعالیت داشته است‌.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵۹,۶۰۰
تومان