دانلود و خرید کتاب مداد رنگی مدرن چلسی وارد ترجمه امیر استاد لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مداد رنگی مدرن اثر چلسی وارد

کتاب مداد رنگی مدرن

نویسنده:چلسی وارد
انتشارات:افریز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مداد رنگی مدرن

کتاب مداد رنگی مدرن نوشته چلسی وارد است و با ترجمه امیر استاد لطفی در نشر افریز منتشر شده است. این کتاب جستجویی تفریحی و مدرن در طراحی مداد رنگی است.

درباره کتاب مداد رنگی مدرن

وقتی برای اولین یبار نقاشی را یاد می‌گیریم، به احتمال زیاد چند خط خطی اولیه با مداد رنگی انجام می‌شود. مدادهای رنگی یک ابزار منحصر به فرد هستند، زیرا استفاده از آن‌ها طیف سنی و سطح مهارت زیادی را در بر نمی‌گیرد. مداد رنگی‌ها برای جوان‌ترین هنرمندان تا خوش ذوق‌ترین آن‌ها ابزرا همه کاره‌ای است که نتایج رنگارنگ و همچنین فرآیندی لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورند.

برخلاف رنگ‌های روغنی که تسلط بر آن‌ها سال‌ها طول می‌کشد و شامل مجموعه‌ای از لوازم و مواد شیمیایی می‌شوند، مدادهای رنگی بسیار در دسترس هستند. فقط با یک تکه کاغذ و چند رنگ، می‌توانید نقاشی‌های زرق و برق‌دار در سبک‌های مختلف از طراحی‌های آزاد گرفته تا اسکیس‌های کارتونی، رندرهای واقع‌گرایانه و حتی یک صفحه رنگ‌آمیزی هنرمندانه ایجاد کنید. 

مدادهای رنگی قابل حمل‌اند و نیاز به پالت و سه‌پایه و آب و قلم‌مو ندارند و می‌توانید آن‌را با خود همه جا ببرید. در این کتاب انواع مختلف مداد و کاغذ و مواردی که هنگام خرید اولین جعبه مداد رنگی خود باید به آن توجه کنید را یاد می‌دهد. هم‌چنین درباره پاک کردن و نحوه استفاده از آن می‌گوید.

خواندن کتاب مداد رنگی مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نقاشی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Babak .FRG.
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

اصلا به قیمتش نمی ارزه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان