دانلود و خرید کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری احمدعلی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری اثر احمدعلی مقدم

کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری

معرفی کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری

کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری اثر احمدعلی مقدم، شامل مهمترین محورهای بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است. 

درباره کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری

در کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری، بایدها و نبایدهای نمایندگان مجلس و مجلس شورای اسلامی در قالب چهارصد و پنجاه شاخص و نکته بررسی می‌شود.

در بخش‌های مختلف کتاب معیارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بررسی می‌شود. کتاب دو بخش داد. بخش اول شامل خصوصیات ایجابی و بایدهای رفتاری نمایندگان است که دربر دارنده اعتقاد و التزام عملی، تخصص و عملکرد، بینش سیاسی است. در بخش دوم خصوصیات سلبی و نبایدهای رفتاری نماینده‌ها بررسی می‌شود.

عدم وابستگی به کانون‌های قدرت، پایبندی به مبانی اسلامی، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب، استقلال سیاسی و فرهنگی مجلس درتمامی ابعاد، همبستگی قوای کشور با همدیگر، اولویت داشتن وحدت ملی، مقید بودن به احترام متقابل و حل اختلاف در کشور، بهره‌گیری ازنظرات تخصصی و کارشناسی، حق مداری در گفتار و رفتار و ... از جمله مواردی است که در این کتاب به عنوان خصوصیات یک مجلس بیان می‌شود. 

کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری برای تمام کسانی که دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند، راهگشا است.

بخشی از کتاب شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری

کاهش هزینه‌ها مانند سفرهای بی‌مورد

 اگر چنانچه در مورد مسائل مالی بیمبالاتی حاکم شد - پول گرفتن، پول دادن، مرتبط شدن، واسطه شدن؛ از این حرف‌هائی که خیلی جاها هست - این عدم سلامت است؛ این چیز مهمی است. خرج تراشی‌های بیخود برای مجلس، عدم سلامت است.

ً باید یکی از کارهائی که مجلس میکند، این باشد: الگو بشوید برای دستگاه‌‌های مختلف دیگر در کم کردن هزینه‌ها؛ هزینه‌های سفرهای احیانا بی مورد، هزینه‌های گوناگون شخصی نمایندگان؛ که البته بخش مهمی از این کار، مربوط به هیأت رئیسه محترم مجلس است، که باید مراقبت کنند؛ و همچنین یکایک نمایندگان. البته من می‌دانم - هم اطلاع کلی دارم، هم اطلاع خاص دارم - که واقعا ًدر بین نمایندگان، کسانی که احتیاط می‌کنند و مراقبت می‌کنند، کم نیستند. افرادی هستند که واقعا انسان در قلبش آنها را تحسین می‌کند و خوشحال می‌شود و خدا را شکر می‌کند که یک چنین افرادی در مجلس حضور دارند. بالاخره این قضیه مهم است.

یک مسئله هم مسئله سفرهای خارجی است. سفرهای خارجی را هم هرچه ممکن است، دوستان و برادران و خواهران عزیز رعایت بکنند که واقعاً رفتن به سفرهای خارجی در حد ّ ضرورت، در حد نیاز [باشد]؛ به صورت دست‌ودلبازی در این زمینه نباید حرکت کرد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۲۰
تومان