دانلود و خرید کتاب کتاب شناسی سینمای ایران اصغر یوسفی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب شناسی سینمای ایران اثر اصغر یوسفی‌نژاد

کتاب کتاب شناسی سینمای ایران

معرفی کتاب کتاب شناسی سینمای ایران

کتاب کتابشناسی سینمای ایران اثر اصغر یوسفی‌نژاد، مشخصات و فهرست کامل ۲۸۷۰ کتاب سینمایی ایرانی در فاصله سال‌های ۱۳۰۶ تا ۱۳۹۴ است. 

درباره کتاب کتابشناسی سینمای ایران

کتابشناسی (Bibliography) که ممکن است به نام کتاب‌نگاری هم خوانده شود معمولا به فهرستی از منابع (نوشتارهای علمی شامل مقاله، کتاب، گزارش‌های علمی و پایان‌نامه‌ها) گفته می‌شود که به صورت مستقیم (منابع اصلی) و غیرمستقیم (منابع فرعی) به یک موضوع یا موضوع مورد پژوهش مرتبط می‌شوند. 

اصغر یوسفی‌نژاد در این کتاب به بررسی و معرفی کامل ۲۸۷۰ کتاب سینمایی پرداخته است که در فاصله بین سال‌های ۱۳۰۶ تا ۱۳۹۴ در ایران منتشر شده‌اند. این اثر یک منبع کامل از کتاب‌هایی است که با موضوعات مرتبط با سینما، از گریم گرفته تا اصول بازیگری، اصول ساخت فیلم‌های کوتاه، آموزش‌های سمعی بصری، فیلمنامه‌نویسی و ... تالیف یا ترجمه و منتشر شده‌اند و می‌توانند به عنوان یک منبع عالی و کامل برای تمام سینماگران یا علاقه‌مندان به سینما، قابل استفاده باشند. 

کتاب کتابشناسی سینمای ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کتابشناسی سینمای ایران اثری مفید برای تمام پژوهشگران است و فهرستی عالی از تمام کتاب‌های سینمایی در اختیار دانشجویان، فیلم‌سازان و سینماگران قرار می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴۸ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴۸ صفحه

قیمت:
۸۸,۵۰۰
تومان