دانلود و خرید کتاب گزارشگری مالی بین المللی ترجمه داریوش فروغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزارشگری مالی بین المللی اثر داریوش فروغی

کتاب گزارشگری مالی بین المللی

معرفی کتاب گزارشگری مالی بین المللی

گزارشگری مالی بین المللی؛ راهنمایی کاربردی نوشتهٔ آلن ملوی با ترجمهٔ داریوش فروغی و افسانه سروش‌یار و سعید علی‌احمدی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشتهٔ اقتصاد است.

درباره کتاب گزارشگری مالی بین المللی؛ راهنمای کاربردی

شــفافیت در بازارهای مالــی و کاهش نبود تقــارن اطلاعاتی بین سرمایه‌گذاری و صاحبان شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل مؤثر در رابطه با عملکرد مناســب تخصیصی بازارهای مالی اســت. کشورهای مختلف در شــرایط عادی، اســتانداردهای متفاوتی برای محاسبهٔ ســود و تهیهٔ صورت‌هــای مالی دارند کــه حاصل ایــن امر، وجود تفاوت‌های درخور توجه در نحوهٔ گزارشگری است. وجــود تفاوت‌ها در نحوهٔ گزارشــگری مالی می‌توانــد به عنوان یک محدودیت برای ســرمایه‌گذار در رابطه با موقعیت‌های بیشتر برای ســرمایه‌گذاری قلمداد شــود. صورت‌های مالی که با استفاده از مجموعه‌ای از استانداردهای حســابداری مشترک ارائه شوند، می‌توانند سرمایه‌گذار را در فهم بهتر شرایط مختلف سرمایه‌گذاری یــاری کننــد. از این‌ رو، دلیــل اهمیــت پذیرش اســتانداردهای بین‌المللی گزارشــگری مالی را می‌توان در ایجاد یکپارچگی و یکسان‌ســازی رویه‌های حسابداری و مقایسه‌پذیر‌بودن صورت‌های مالی شرکت‌ها در کشور‌های مختلف دانست. هدف کتاب گزارشگری مالی بین المللی؛ راهنمای کاربردی این است که از طریق بیانی شفاف و ارائهٔ مثال‌های ساده و قابل فهم زمینهٔ لازم را برای درک و اجرایی‌نمودن این استاندارد‌ها فراهم آورد.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است. در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

خواندن کتاب گزارشگری مالی بین المللی؛ راهنمای کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزهٔ اقتصاد بین‌الملل و امور مالی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره الن ملوی

الن ملوی مدرس ارشد حسابداری در گروه حسابداری مدرسهٔ بازرگانی ناتینگهام وابسته به دانشگاه ناتینگهام ترنت(NTU) انگلستان است. ایشان عمدتاً به تدریس دروس حسابداری مالیاتی، حسابداری مالی و گزارشگری مالی اشتغال دارد. او همچنین عضو مرجع هدایت مالی انگلستان (FCA) است. ایشان در کنار فعالیت‌های آموزشی و حرفه‌ای اقدام به انتشار ۲ کتاب حسابداری مالیاتی و گزارشگری مالی بین‌المللی راهنمای کاربردی از طریق انتشارات پیرسون نموده است که هر ۲ کتاب از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزهٔ حسابداری در انگلستان بوده است. ترجمهٔ حاضر بر اساس چاپ ششم این کتاب انجام شده است.

درباره افسانه سروش یار

افسانه سروش یار عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) است. دورهٔ تحصیل  ایشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان سپری شد. او فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشتهٔ حسابداری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. فعالیت‌های آموزشی ایشان شامل بیش از یک دهه تدریس در مقاطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری است و حاصل فعالیت‌های پژوهشی او نیز چاپ بیش از ۴۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و اجرای چندین طرح پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی است. همچنین ایشان مدیر مسئول مجلهٔ پژوهش‌های مالی و رفتاری در حسابداری است و دارای چندین سال سابقهٔ فعالیت‌های اجرایی متعدد در دانشگاه است. از دیگر فعالیت‌های پژوهشی سروش‌یار می‌توان به ترجمهٔ کتاب گزارشگری مالی بین‌المللی به منظور استفاده در حرفهٔ حسابداری و تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی به‌عنوان منبع درسی در دانشگاه نام برد.

درباره سعید علی‌احمدی

سعید علی‌احمدی عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و دارای بیش از ۱۵ سال سابقهٔ تدریس، پژوهش و کار حرفه‌ای است. دوران تحصیل ایشان در مقطع کارشناسی در دانشگاه شهید چمران اهواز، در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید باهنر کرمان و در مقطع دکتری در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به اتمام رسیده است. فعالیت‌های آموزشی شامل تدریس در مقاطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری و مالی و فعالیت‌های پژوهشی ایشان مشتمل بر چاپ بیش از ۴۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی و نیز ارائهٔ مقالات در کنفرانس‌های متعدد و راهنمایی تعداد زیادی پایان‌نامهٔ کارشناسی ارشد و رسالهٔ دکتری است. کتاب گزارشگری مالی بین المللی دومین کتاب چاپ‌شدهٔ ایشان در حوزهٔ حسابداری در جهت ارتقای حرفه و کمک به تدریس مفاهیم مرتبط با استانداردهای بین‌المللی حسابداری در مقاطع مختلف دانشگاهی است.

نظرات کاربران

الهام سلیمانی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

دانلود نمیشه چرااااااااااااااااااااا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹۸ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان