دانلود و خرید کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟ بانی بادر ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟ اثر بانی بادر

کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟

معرفی کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟

کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟ نوشته بانی بادر است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های به سوی موفقیت است که درباره کریستف کلمب اطلاعات جذابی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

درباره کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟

این کتاب داستان مردی است که بعد از مدتها درخواست از دولت‌های اسپانیا و پرتغال راهی سفری دریایی شده بود تا هند را پیدا کند و ثروت‌های دست نخورده آن را به کشورش برگرداند. با طلوع خورشید در ۱۲ اکتبر ۱۴۹۲، کلمب و خدمه‌اش راهی ساحل شدند. او به زانو افتاد، زمین را بوسید و گریه کرد. او فکر می‌کرد چه ثروتهایی در این سرزمین منتظر او است! او به‌عنوان یک قهرمان به اسپانیا برمی‌گشت. اما کلمب نمی‌دانست که اینجا هند نیستند. پس او کجا بود؟ کلمب و خدمه‌اش در خشکی بودند که هیچ کس در اروپا از آنها خبر نداشت. کریستف کلمب ناخواسته دنیای جدیدی را کشف کرده بود. او وارد آمریکا شده بود. در این کتاب داستان زندگی‌اش را بخوانید.

خواندن کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کریستف کلمب چه کسی بود؟

در سال ۱۴۵۱ پسری به نام کریستوفورو کلمب در شهر جنوا ایتالیا متولد شد. در جهان انگلیسی زبان او را کریستف کلمب می‌شناسند.

شغل پدر کریستف بافندگی پشم بود. مادر او نیز دختر بافنده بود و در کار به پدر کمک می‌کرد. انتظار می‌رفت که روزی کریستف شغل خانوادگی را دنبال کند. اما کریستف جوان نمی‌خواست دنبال‌روی پدرش باشد. او عاشق دریا و ماهی شور بود، او عاشق وزیدن باد در موهایش بود، جنوا بندری شلوغ در دریای مدیترانه بود. کریستف و برادر کوچک‌ترش، بارتولومئو، همیشه عاشق رفتن به اسکله و دیدن کشتی‌ها بودند. آنها شاهد ورود کشتی‌هایی به بندر بودند که کالاهایی مانند ابریشم، چای و ادویه‌جات را از شرق وارد می‌کردند و شاهد ترک کشتی‌هایی بودند که مملو از پشم، مس، قلع و سلاح بودند. کریستف امیدوار بود که روزی در یکی از آن کشتی‌ها کار کند. در آن زمان، پسران ده ساله مانند پادو به دریا می‌رفتند. یک پسر پادو همه کاری را انجام می‌داد (آشپزی، نظافت و جابجایی وسایل و لوازم مورد نیاز خدمه). کریستف در حدود چهارده سالگی اولین کار خود را در کشتی شروع کرد.

کریستف زمان خود را بین کمک به پدر و کشتیرانی در دریا تقسیم کرد. او به مکان‌هایی مانند ایرلند و ایسلند می‌رفت. او چیزهای زیادی در مورد نحوه هدایت کشتی در دریای آزاد فرا گرفته بود. این مهارت‌ها بعداً در زندگی او بسیار مهم خواهد بود.

در نوزده سالگی، کریستف به یک جوان قوی تبدیل شده بود. هیچ کس دقیقاً نمی‌داند او چه شکلی بوده است. برخی می‌گویند او قد بلند و شانه‌های پهن داشت. گفته می‌شود پوست او رنگ پریده است و اعتقاد بر این است که او موهای قرمز و چشمان آبی روشن داشته است. بدنش نه تنها قوی بود، بلکه ذهنش کنجکاوی هم داشت. برخی می‌گفتند او بیش از حد لجباز و یک دنده و از نظر اخلاقی بد بوده است. او همچنین از خودش بسیار بسیار مطمئن بود. هنگامی که تصمیم خود را برای انجام کاری می‌گرفت، هرگز آن را رها نکرد؛ و کریستف کلمب در مورد یک چیز بسیار مطمئن بود - او می‌خواست یک ناخدای معروف دریا شود. (مشهور و ثروتمند).

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

از این کتاب فهمیدم درسته که موفقیت مهمه اما به هر صورت و با هر آزار و اذیتی که به دیگران روا میداریم به موفقیت رسیدن چه معنایی میتونه داشته باشه ؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان