دانلود و خرید کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) تیدی رون ترجمه هانیه تیماج‌چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) اثر تیدی رون

کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی)

معرفی کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی)

کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) اثری از تیدی رون است که با ترجمه هانیه تیماج چی می‌خوانید. این کتاب مجموعه تمرینات و نقل قول‌هایی است که به ما در رسیدن به ذهن آگاهی کمک می‌کند. 

درباره کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی)

ذهن آگاهی چیست؟ اگر قرار باشد یک تعریف از ذهن آگاهی ارائه کنیم‌، می‌توانیم به آگاهی از لحظه اشاره کنیم. پرورش آگاهی و هوشیاری با تکیه بر مراقبت و زیر نظر گرفتن توجه در زمان حال بدون قضاوت، ذهن آگاهی است. تمرین‌های بسیاری وجود دارد که ما را به ذهن آگاهی می‌رساند و از فواید آن، بهره‌مند می‌کند.

آیا ذهن آگاهی فایده‌ای هم دارد؟ سلامتی جسم و ذهن، آرامش، تقویت سیستم ایمنی و معنادار کردن زندگی تنها بخشی از فایده‌های استفاده از این تکنیک است.

تیدی رون در کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) مجموعه تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را گردآوری کرده است که به ما در رسیدن به ذهن آگاهی کمک می‌کند. این کتاب همچنین مجموعه‌ای از نقل قول‌های مرتبط با این موضوع دارد که ارزش و اهمیت ذهن آگاهی را بیش از پیش برای ما مشخص می‌کند.

کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی) اثری است که می‌تواند به همه ما برای رسیدن به آرامش و لذت بردن از تک تک لحظات، کمک کند؛ به خصوص در دوران پرآشوبی که ما در آن زندگی می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن آگاهی (تمرکز، آرامش، استرس زدایی)

اگر سعی کنید [ذهن] را آرام کنید، در ابتدا فقط شرایط ذهن را بدتر میکنید، اما با گذشت زمان ذهن آرام میشود و وقتی این کار را انجام میدهید، فضای کافی وجود دارد که چیزهای ظریفتری را بشنوید - این زمانی است که شهود شما شروع به شکوفایی میکند و شما شروع به دیدن چیزها میکنید. ذهن شما آرام میشود و لحظه فوق العاده‌ای را مشاهده میکنید. خیلی بیشتر از آنچه را که قبلا میدیدید، میبینید. این یک رشته تحصیلی است، شما باید آن را تمرین کنید. 

استیو جابز

مردم تصور میکنند که ذهن آگاهی بخشی از آموزه های بودایی است. اگرچه بسیاری از تمرینها و فنون ریشه در آیین بودایی دارند، اما این تمرین را میتوان برای گروهها یا افراد سکولار (یا مختلط) آموزش داد. درک اساسی از اصول بودایی یا ذن ممکن است در درک ذهن آگاهی (و برعکس) کمک کند، اما این دو به هیچ وجه به یکدیگر وابسته نیستند. چه در "زمینه سکولار" و چه "زمینه معنوی"، ذهن آگاهی، رنج را کاهش داده و آگاهی ما را از راه هایی افزایش میدهد که لزوماً به سود ما خواهد بود

آرام تنفس کنید تا آرامش بگیرید

یک فرد با آرامش عمیق حدود هفت بار در دقیقه نفس میکشد. تنفس خود را کم کم آهسته کنید و عضلات خود را رها (شل) کنید.

این امر به ویژه در هنگام تمرکز، ارائه سخنرانی، شرکت در مصاحبه یا صرفاً برای آرام کردن بسیار مفید است.

۱. نفس را به داخل بکشید (تقریباً تا ۶ بشمارید)

۲. نفستان را نگه دارید (برای ۲ شماره)

۳. بگذارید نفس به آرامی بیرون بیاید (تقریباً تا ۳ بشمارید)

"ما انسانهایی نیستیم که موقعیت تجربه ای معنوی دارند. بلکه ما موجوداتی روحانی هستیم که در موقعیت تجربه انسانی هستند."

پی یر تایهارد دوشاردین

مراقبه ذهن آگاهی، به ویژه هنگامی که به عنوان روشی برای زندگی درک شود که گویی واقعاً برای، لحظه به لحظه زندگی مهم است، و نه صرفاً به عنوان یک تکنیک ساده، به وسیله نقلیهای قدرتمند برای تحقق چنین امکاناتی جهت تحول و ترمیم تبدیل میشود.

جان کابات زین

نظرات کاربران

Farhad60
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

کتاب خوبی هست صد حیف که قابل ماژیک کاری نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۹۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان