دانلود و خرید کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) عادل زینال‌پور
کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) اثر عادل زینال‌پور

کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400)

معرفی کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400)

کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) نوشته  عادل زینال‌پور و حسین نگهبان مجموعه‌ای کامل از آخرین اطلاعات به روز شده مربوط به درس پزشکی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این اثر همچنین شامل مجموعه‌ای کامل از فصول به همراه سوالات ارتقا و بورد تخصصی است.

درباره کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400)

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی - پاسخ سیستمیک به آسیب (1400) به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه