دانلود و خرید کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! کالین بارو ترجمه اعظم‌السادات ایزدی اونجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! اثر کالین بارو

کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا!

معرفی کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا!

کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! اثری از کالین بارو با ترجمه اعظم السادات ایزدی اونجی است. این کتاب مروری بر ابزار و مفاهیم کسب وکار که مدیران و کارآفرینان موفق هرروز با آن مواجه‌اند، دارد.

درباره کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا!

کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! روش‌ها و ابزارهایی اثبات شده در اختیار ما قرار می‌دهد که قبلا توسط مدیران و کارآفرینان موفق استفاده شده است. اما چرا لازم است با این روش‌ها آشنا شویم؟

مدیریت از طریق روش سرکشی، یکی از پایدارترین تکنیک‌های مدیریتی است و نمایانگر مشارکت مستقیم مدیران در مسائل مربوط به کارمندان است. این روش مدیریتی در نقطه مقابل مدیریت فرمان از دور قرار می‌گیرد. بنابراین اگر دوست دارید روش مدیریتی خود را به این روش که کاراتر است، نزدیک کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. این اثر چیزهای زیادی را از جمله ریشه مفاهیم، دلیل اهمیت آن‌ها، چگونگی به کارگیری آن‌ها و اینکه کجا به دنبال اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر بگردید، در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با یک مطالعه موردی به عنوان مثال، نتایج فوق‌العاده و اثربخش این روش را به چشم مشاهده کنید.

کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا! اثری است برای تمام مدیرانی که دوست دارند شیوه‌های مدیریتی خود را به روز کنند و از روش‌های کارآمدتر بهره بگیرند.

بخشی از کتاب مدیریت از طریق نظارت مستقیم در همه جا!

مدیریت از طریق سرکشی مستقیم به همهٔ نقاط یا مدیریت با قدم‌زدن در اطراف ، که گاهی وجود عبارت قدم‌زدن در آن باعث تعجب می‌شود، یکی از شناخته‌شده‌ترین و پایدارترین تکنیک‌های مدیریت است. این اصطلاح بیانگر یک رویکرد ساختار نیافتهٔ مشارکتی است که شامل مشارکت مستقیم مدیران در مسائل مربوط به زیردستان آن‌هاست و درست برخلاف سبک مدیریتی صلب و فرمان‌ازدور است که پیش‌تر در میان نظریه‌پردازان محبوب بود. در عملِ مدیریت با قدم‌زدن در اطراف، مدیران مقدار قابل‌ توجهی از وقت خود را برای دیدارهای سرزده و غیررسمی از حوزه‌های کاری، گوش کردن به کارمندان، جمع‌آوری داده‌های کیفی، توجه به پیشنهادها و شکایات و کنترل نبض مسائل سازمانی صرف می‌کنند.

۱. مدیریت از طریق سرکشی مستقیم به همهٔ نقاط را جزئی از برنامهٔ معمول خود کنید. بدون پذیرش یک الگوی زمان‌بندی مشخص برای دیدار با هر شخص، گروه یا مکان خاص، مدیریت با قدم‌زدن را در برنامهٔ خود بگنجانید. با زمان‌بندی‌های کوچک (مثلاً ۱۵ دقیقه‌ای) برای دیدار با کارمندان، بازدید از کارگاه یا یک گپ‌وگفت غیررسمی شروع کنید. فن کار این است که با افراد در طبیعی‌ترین حالتشان دیدار کنید، بدون اینکه به آن‌ها احساس کارآگاه‌بازی یا جاسوسی القا کنید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، به مرور زمان مفیدتر خواهد شد، همان‌طور که مثال هیولت-پارکارد نیز این مسئله را نشان می‌دهد؛ اما سعی کنید در انجام دادن این کار زیاده‌روی نکنید چون باعث می‌شود تا کارمندان شما احساس کنند که سایهٔ شما بر سرشان سنگینی می‌کند.

۲. به همه سر بزنید. طوری رفتار کنید که شایعاتی مبنی بر اینکه شما به یک بخش زیاد سر می‌زنید و یک بخش را کلاً نادیده می‌گیرید ایجاد نشود. سر زدن مدام به یک گروه یا بخش ممکن است باعث ایجاد القای حس جانب‌داری از یک گروه یا نکوهش گروه دیگر شود. سعی کنید برای هر گروه به یک اندازه زمان بگذارید. حالا نه لزوماً هر روز، هفته یا ماه؛ اما در طول زمان برای هر فرد یا گروهی که به شما گزارش می‌دهد زمان مشخصی بگذارید.

۳. تنها بازدید کنید. مدیریت از طریق سرکشی مستقیم به همهٔ نقاط در مکالمات بی‌واسطه و تک‌به‌تک با شخص کارمندان یا گروه‌های کوچک بهترین عملکرد خود را دارد. اگر دستیارانتان را با خود ببرید یا مثلاً یک منشی که یادداشت‌برداری می‌کند، انگار مکالمه را از حالت غیررسمی درمی‌آورید و روی تفاوت جایگاه تأکید می‌کنید.

۴. قانون ۲۰ هشتاد را رعایت کنید. نه اصل پارِتو که در ادامه می‌آید؛ به خاطر داشته باشید که باید بیشتر از اینکه حرف بزنید، گوش کنید و نگاه کنید. مطمئن شوید که افراد می‌دانند که شما به آن‌ها توجه دارید. برای نشان دادن توجه خود می‌توانید در ادامهٔ حرف‌های آن‌ها سؤال‌های مربوط بپرسید یا از حرف‌هایی که شنیدید یک خلاصهٔ کوتاه ارائه دهید. نتیجه اینکه وقتی افراد حس کنند که به حرفشان توجه می‌کنید، صداقت بین شما بیشتر می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۱۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان