دانلود و خرید کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدیریت کنیم؟ لاتویا ویلییامز ترجمه حمیدرضا مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدیریت کنیم؟ اثر لاتویا ویلییامز

کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدیریت کنیم؟

معرفی کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدیریت کنیم؟

کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟ اثری از لاتویا ویلییامز با ترجمه حمیدرضا مقدم است. این کتاب نکاتی درباره نگهداری از کودک را از زبان یک پرستار حرفه‌ای  و با تجربه بیان می‌کند.

درباره کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟

کودکان زیباترین و گرانبهاترین گنجینه‌هایی هستند که در اختیار داریم بنابراین باید تمام تلاش و توان خود را به کار بندیم تا از آن‌ها مراقبت کنیم و به بهترین شکل ممکن تربیتشان کنیم. 

پرستاری کودکان، یکی از شغل‌های مهم در سراسر دنیا است. شغلی تخصصی و لذت‌بخش که می‌تواند تجربه جذابی را از بودن با کودکان رقم بزند. اما این کار هم مانند هر کار دیگری نیاز به آموزش و مهارت دارد. لاتویا ویلییامز در کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟ نکات جذابی را با ما درمیان می‌گذارد که به ما کمک می‌کند تا بهترین تجربه را از این شغل به دست بیاوریم و با سرعتی باورنکردنی در آن پیشرفت کنیم. 

کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟ برای تمام پرستاران، والدین و مربیان کودک مفید است.

بخشی از کتاب چگونه شغل نگهداری از کودک را مانند یک رئیس مدریت کنیم؟

صنعت پرستاریِ کودکان، کسب‌وکاری بسیار پرسود است و البته مانند همۀ کسب‌کارها نکات تخصصی خود را دارد. وقت آن است که شما نیز سهمی از این بازار را از آنِ خود کنید. گاهی اوقات ما در مسیرمان دچار سردرگمی می‌شویم. به خاطر داشته باشید که اگر توجه کافی به خرج دهید و در جهت درستی حرکت کنید، کسب‌وکارتان در جایگاه یک پرستار کودک رو به رونق می‌گذارد.

به سخن نویسنده: «من در سن ۲۰ سالگی بود که به حرفهٔ نگهداری از کودک علاقه‌مند شدم. در این سن بود که فهمیدم استعداد من در زمینهٔ مراقبت از کودک می‌باشد. من معمولاً کودکان را به سمت خودم جذب می‌کردم. می‌توانستم در کنار کودکان بنشینم و ساعت‌ها با آن‌ها حرف بزنم. زمانی که من به دنبال مشاغل دیگر می‌رفتم و در آخر به سمت حرفهٔ مراقبت از کودک بازمی‌گشتم، متوجه شدم که علاقه و گرایش من به سمت چنین شغلی است. آرام آرام به این شناخت جدیدم ایمان آوردم و شروع به ساخت دنیای شغلی خود کردم. در آخر متوجه شدم که خداوند مرا آفریده است تا وظیفهٔ تربیت و مراقبت از کودکان را به عهدهٔ بگیرم. بنابراین من هم شروع به ساخت دنیای خودم کردم. پانزده سال گذشته است و همچنان من عاشق حرفه‌ام هستم... قلم و کاغذ به دست بگیرید تا بتوانیم کارمان را شروع کنیم. ما می‌خواهیم که کسب‌وکار مراقبت از کودک شما را در مرکز توجه قرار داده و آن را تبدیل به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شما بکنیم. حرفهٔ مراقبت کودک در عین پر زحمت بودن می‌تواند فعالیتی رضایت‌بخش نیز باشد».

آیا مانند یک رهبر در تشکیلات مراقبت از کودک خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید؟

قدم‌هایی که برمی‌دارید می‌تواند به کلی ورق را برای شما برگرداند و باعث تغییراتی شود که از درون سازمان شروع می‌شوند. همیشه از این امر آگاه باشید که آیا فردی که استخدام می‌کنید در سازمان مشغول به کار شود، فرد مناسبی است یا خیر.

زمانی که می‌خواهید قدم‌های بزرگ یا به اصطلاح قدم‌های رئیس‌مآبانه بردارید، باید از تمامی جنبه‌های کسب‌وکارتان مطمئن باشید. باید با حسی از اعتمادبه‌نفس به جلو حرکت کنید. نگران کم آوردن یا جلو زدن از دیگران نباشید و در راه خودتان ثابت‌قدم بمانید. به تصمیم‌های خود اعتماد کنید و بدانید که آنچه را خداوند برای شما فراهم کند هیچ‌کس نمی‌تواند از شما بگیرد. لطفاً بدانید که آنچه را خداوند برای شما می‌خواهد و در اختیارتان می‌گذارد، هیچ‌فردی دیگری نمی‌تواند به وجود بیاورد. شما باید کارتان را آغاز کنید و باور داشته باشید که در زیر سایهٔ خداوند هر امری ممکن است. ایمان بدون عمل بی‌فایده است. دیدگاهتان را تغییر دهید و نگاهتان به سمت افق دور دست باشد.

سعی نکنید که راه رقیبانتان را در پیش بگیرید و همان‌گونه که آنها مراکز نگهداری از کودکشان را می‌گردانند شما نیز دقیقاً به همان روش عمل کنید! شما باید اجازه دهید که استعدادهایتان خودشان راهشان را پیدا کنند. به عنوان یک مدیر باید خودتان نحوهٔ حرکت کسب‌وکارتان را تنظیم کنید. کارمندان شما طبق آن برنامه‌ای که شما به طور روزانه با آن حرکت می‌کنید، وظایفشان را انجام می‌دهند. آیا تا به حال شده است که در طول روز حس انجام هیچ کاری را نداشته باشید؟ سپس ممکن است به دور و بر خودتان نگاهی بیندازید و ببینید که تمامی کارمندان و اطرافیانتان هم همین‌گونه هستند. در اینجا تنها نتیجهٔ منطقی که می‌توان گرفت این است که آنها هم دنبالهٔ رئیسشان هستند.

زمانی که می‌خواهید در کسب‌وکارتان دست به اقدامات و تغییرات بزرگی بزنید، نتیجه هرچه که بود، بزرگ یا کوچک، به خودتان افتخار کنید. با اصالت و اعتمادبه‌نفس به جلو بروید و خواهید دید که روزهایی بهتر و شرایطی خوب‌تر برای کسب‌وکارتان فرا خواهد رسید.

آیا شما در کسب‌وکارتان صادق و بی‌ریا عمل می‌کنید؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان