نظرات کتاب همسفر گریز
کتاب همسفر گریز اثر نغمه نائینی

کتاب همسفر گریز

نویسنده:نغمه نائینی
انتشارات:انتشارات سخن
امتیاز:
۳.۸از ۱۳۴ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

shima
اول شک داشتم که این رمان رو بخونم یا نه ولی بعد که شروع کردم به خوندن از همون صفحه های اول به حدی جذبم کرد که بی وقفه خوندمش البته من خانم نائینی رو از قدیم و سایت نودهشتیا می‌شناختم و می‌دونستم که قلم زیبایی دارن رمان خیلی زیبا بود تمام صفات و اخلاق های خوب تو این رمان گنجونده شده بود عشق، دوست داشتن، انسانیت، وفاداری، فداکاری، برادری، مهربونی، صفا و صمیمیت شخصیت هایی که هر کدوم جذابیت خودشون رو داشتن آرتین که لبخندهای آروم و مظلومیتش دلم رو به درد می‌آورد نفس که انگار مشکلات زندگی بزرگش کرد و دیگه اون دختر زودرنج و غرغروی اول رمان نبود و راهی که بی‌نظیرترین شخصیت رمان بود انگار فرازمینی بود انقدر که خوب و مهربون و عاشق بود هیچ کس رو اندازه راهی دوست نداشتم تو این رمان و کاش می‌شد همه یه راهی توی زندگیشون داشته باشن با اینکه غمگین بود و بعضی قسمت ها اشکم در اومد اما فضای رمان عالی بود و پایانش خوب و یه درس بزرگ داد که آدم از فردا خبر نداره و زود دیر میشه پس تا می‌تونیم به هم دیگه عشق بورزیم و دوستت دارم رو از هم دریغ نکنیم
کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
اصلا جالب نبود
کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
این جور هم که تعریف کردید نبود له نظر من خیلی آبکی و تکراری بود
کاربر 1516056
کتاب توی این سبک باز هم میشناسید؟
کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
به نظر من لازم نبودتفاوت دین دراین داستان چون ربطی به دین داری نداشت واصولا طرز زندگی هر سه خانواده مثل هم بود مسلمانهای داستان که مسلمان شناسنامه ای بودند ودر کنار خانواده غیرمسلمان هیچ محدودیتی نداشتند پس بهتر بود هرسه خانواده دین متحدی داشتند زمانی به نظر من لازمه این تفاوت مطرح بشه که دست وپایی برای حفظ دین زده بشه ولی وقتی مسلمان بودن فقط در چند جای داستان فقط برای مانع بودن ازدواج مطرح بشه میشد اصلا این تفاوت مطرح نشه چون در اصل داستان هم هیچ تغییری بوجود نمی آورد اسلام خاصیتش به عمل کردن به اصول ودستورات اونه والا میشه زنبور بی عسل میتونه خطرناک باشه
کاربر 6743285
نظر جالبی بود منم موافقم
sophii
راستش اگه رمان خون حرفه ای باشید و زیاد رمان عاشقانه خونده باشید، براتون محتوای این رمان تکراری و قابل پیش بینیه. اما روان و قشنگ بود.
melika
دقیقا👌برای کسایی که تازه شروع کردن یا کتابی با عاشقانه های آرام میخوان میتونه انتخاب خوبی باشه♥️
melika
کتاب روون و خوش قلمی بود. موضوع کتاب به نسبت اینکه سال 90 نوشته شده بود خوب بود اما الان تکراری محسوب میشه. فضای داستان جالب بود و شخصیتا میشه گفت کامل سفید بودن که باعث میشد باورپذیریشون کمی سخت باشه. البته که این از دوست داشتنی بودنشون کم نمیکنه. داستان هم میتونست کوتاه تر و خلاصه تر باشه. در کل این کتاب یه رمان صرفا عاشقانه ی آرومه که چیزی بهتون اضافه نمیکنه اما برای وقت گذروندن خوبه🌸 این اولین کتابی بود که از خانم نایینی خوندم و تحسینشون میکنم بابت قلم خوبی که دارن♥️😍
maryam
تنها ضعف داستان روایتش بود. ای کاش راوی دیگه ای برایش انتخاب میشد.در این صورت جذاب و بی نقص بود
کاربر ۱۵۷۵۹۴۲
اگه قصه هایی با ابعاد تلخ دوست ندارین این کتابو نخونید ؛ راستش من شوکه ام چون سطح انتظارم از قلم خانم نائینی خیلی بیشتر بود! اگرچه شخصیت پردازی ها عالی بود و به راحتی میشد باهاشون ارتباط گرفت ولی عاشقانه ها و سیگنال ها خیلی دم دستی و کلیات قصه یک مثلث عشقی با سرانجام تلخ بود هرچند تلاش شده بود پایان نسبتا خوشی رقم زده بشه ولی اینقدر ابعاد تلخ زیاد بود که نمیشد پایان رو خوش در نظر گرفت! برای افرادی مثل من که قصه رو نمیخونند بلکه باهاش زندگی میکنند اینکه در برهه های مختلف زمانی شخصیت هایی که خیلی پررنگ بودن یهو کمرنگ میشدن، یک بازی ناعادلانه با نقش ها بود؛ روند داستان اینطوری بود که کارد رو به استخوان میرسوند و جایی که دیگه از شدتِ غیرقابلِ جبران بودنِ عواقبِ اتفاقات میپذیرفتیم که دیگه رخ نخواهند داد، یهو اون اتفاق می افتاد! درواقع برای غیرقابل پیش بینی کردن داستان از بی منطقی استفاده شده بود تا حدی که وقتی خودم رو جای شخصیت ها میگذاشتم به سوال های بی جوابی میرسیدم! بنظر شخصی من حداقل روند های منطقی تری برای پردازش این قصه وجود داشت یا حتی اگه همین روند رو میخواستیم در نظر بگیریم خیلی اتفاقا میتونست زودتر رخ بده و تااین حد پیش نره که پذیرشِ حقیقتِ رخ دادن اتفاقات و همینطور توانایی کنار اومدن شخصیت های داستان با اونها، برای منه مخاطب سخت باشه ! در کل بااحترام به قلم خانم نائینی من این کتابو یک بار برای همیشه خوندم و میدونم در آینده به کسی پیشنهادش نمیکنم!
0
Mahsa Tn
دوسش داشتم داستان رو شخصیتارو ولی پیش بینی میکردم همچین فاجعه ای تو راهه...
Shamini
بله دقیقا منم هرلحظه منتظر اتفاق تلخ بودم!
ل.صفوی
داستانی عاشقانه و جذاب . فقط یه قسمتی از داستان فوق العاده متاثر و غمگینم کرد که تا چند روز وقتی مرورش میکردم ناخداگاه گریه ام میگرفت. بسیار زیبا داستان پردازی شده بود.
Louie77
من این کتابو چند سال پیش خوندم اما هنوزم که هنوزه روایت ویژه و داستان گرمی که داشت توی ذهنم مونده و از نظر من خواننده ، روایت داستان ریتم خوش آهنگی داشت.
faezeh
تنها ویژگی مثبت این کتاب برای من رفتن به حال و هوای 18 سالگی بود رمان سطحی بود و به نظر من حتی می تونست یه داستان کوتاه باشه تو این داستان به نظر من دو تا آدم با سکوت کردنشون زندگی خودشون تغییر دادن نه دین و اعتقاد پایان داستان می تونست منطقی تر باشه( درباره شخصیت اول داستان دلم می خواد حرف بزنم اما می ترسم داستان بگم 😅) در کل اگر دنبال یک رمان عاشقانه اروم و فانتزی هستین بدون هیچ هیجان البته دلتون مثل من حال و هوای دوران نوجوانی کرده بخونید ( خسته نباشید میگم به نویسنده و آرزوی موفقیت می کنم براشون در کارهای بعدی)

حجم

۴۴۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷۶ صفحه

حجم

۴۴۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷۶ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد