نظرات کتاب رسم الخط کربلا

نظرات کاربران

S
رسم الخط کربلا با خون نوشت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به زیباترین شکل نگاشته شد. و زیبایی این خط را حضرت زینب سلام الله علیه با جمله "ما رأیت الا جمیلا " تأیید کردند. کتاب بسیار مفید است. در پاراگراف های کوتاه به تبیین قیام عاشورا پرداخته و درسها و نکات آموزنده ای را به خواننده ارائه میدهد.
Kargosha
اگه وقت کافی ندارید که تو این زمینه مطالعه کنید عالیه (یا حتی اگه قبلاً خوندید، مرورِ خیلی خوبی میتونه باشه) اگه وقتم دارید که به مجموعه محرم خوانی طاقچه یه سر بزنید ...(البته بعد از این)
السلام علیک یاقمربنی هاشم
👉عالی ومفید👆
محمدرضا
بسیار کتاب عالی با بیان ساده
◕‿◕
(۲۳ بیشتر شبیه کتاب های دین و زندگی دوره ی دبیرستان بود :) چیز زیادی به من اضافه نکرد. نمی‌تونم بگم بد بود ولی میشد کل کتاب رو نهایتا توی ۱۰ صفحه خلاصه کرد! جملات تکراری زیاد داشت
fatemeh
عالی ستـ.
سید مجید موسوی
این کتاب نگاهی تحلیلی بر امام حسین و جریان عاشورا دارد؛ اگر فلسفه قیام امام حسین و عاشورا برایتان حل نشده، به هیچ عنوان مطالعه این کتاب مختصر و مفید را از دست ندهید. در ضمن این کتاب برگرفته از کتاب مفصل «آفتاب در مصاف» است. که مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامیست.
sahar
این کتاب برشی از متن کتاب آفتاب در مصاف ،برگرفته از صحبت های مقام معظم رهبری بود ...بسیار کوتاه بود به طوری نیم ساعته میشد بخونیش ... به شخصه دوست داشتم توضیحاتش بیشتر باشه
Masoud Abedinizadeh
کتابی عالی بود صفحه آرایی مناسب نیست
MMB
نمی تونم بگم بد بود ولی خب خیلی کلی نوشته بود و تقریبا می تونم بگم چیز زیادی به من اضافه نکرد

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد