نظرات کتاب مرد تکثیر شده
کتاب مرد تکثیر شده اثر ژوزه  ساراماگو

کتاب مرد تکثیر شده

۳٫۵
(۲۲)

نظرات کاربران

shayestehbanoo
این کتاب اولین کتابی بود که من از ساراماگو خوندم دقیقا ١٤ سال پیش ، خیلی جالبه اول اسم کتاب من رو جذب کرد بدون اینکه حتی به اسم نویسنده دقت کنم چند صفحه ازش خوندم و بعد مجدد نگاه کردم و دیدم مال ساراماگوئه و فورا کوری توی ذهنم اومد کتابی که تا اون روز نخونده بودم ولی تعریفش رو از همه شنیده بودم نسخه ی من ترجمه ی اقای پارسای از یه انتشارات نه چندان مشهور بود، با این حال کتاب رو خریدم و یادم بدون توقف خوندمش کتاب فوق العاده ای به نظرم اومد و کشش خیلی خوبی داشت ، همین باعث شد کوری رو هم بخونم و قطعا لذت ببرم.
Mohammad
(۷-۸-[۱۵۱]) من فکر میکنم ایده ی نویسنده در مورد تکثیر شدگی افراد رو میشه در رابطه با جوامع بشری هم به کار برد؛ اشاراتی که در طول داستان به خوانش معکوس تاریخ شده، میتونه گواه این پیوستگیِ تاریخی باشه، تاریخی که دایم در حال تکراره؛ موضوع این کتاب تا حدودی شبیه کتاب "همزاد" داستایفسکیه ولی داستان پردازی، نوعِ روایت و جمع بندیش متفاوته؛ پایان قشنگی داره.
Soodeh66
تا اواسط داستان کسل کننده و یکنواخت بود. ولی نیمه دوم کتاب جالب شد و مخصوصا با پایان عالی که داشت اون نقص اولیه رو جبران کرد.
آتیلا
این رمان ۴۱۵ صفحه دارد که در حقیقت 300 صفحه آن مقدمه است. ولی در تقریبا در 115 صفحه باقی مانده شاهد یکی از جالبترین های ادبیات داستانی هستیم.
آتیلا
300 صفحه داستان کند پیش میرود و خواننده را آماده 100 صفحه آخر میکند.
mmd j
whaaaat
علیرضا
فیلم دشمن (۲۰۱۳) به کارگردانی دنیس ویلنوو و با بازی جیک جیلنهال اقتباسی از این کتاب است.
0
کاوه
یک رمان بسیار مهیج و پر معنا از ساراماگو برنده جایزه نوبل.مردی که همزادش را پیدا می کند...
Helma
فقط ۵۰ صفحه آخرش جذاب بود به نظرم یه دفعه آدم غافل گیر میشه آخر داستان
zeinab ghazizadeh
نسبت به آثار قبلیش ضعیفتر بود به نظر من
zeinab ghazizadeh
ممنونم از اطلاعاتتون. ولی فارغ از ترجمه به نظرم گره ی داستان، حادثه ی محرکش و نقطه ی اوجش نسبت به کتابای دیگه ش مثل کوری، بینایی، درنگ مرگ، سال مرگ ریکاردو ریش، ... قدرت لازم برای شگفت زده کردن ما رو نداشت، در مقایسه با نویسنده های دیگه قوی هست ولی ما دیگه انتظاراتمون از ساراماگو خیلی بالا رفته
Violet
سلام ،، این نسخه ی انتشارات روزگار که در طاقچه هست ؛ نسخه ی کامل کتاب ساراماگو نیست ؛ ترجمه ی کامل و بهتر کتاب رو انتشارات مروارید با نام " همزاد " چاپ کرده است ... پیشنهاد می کنم آنرا مطالعه کنید
کاربر ۶۲۳۴۳۸۹
اصلا خوب ترجمه نشده و از نظر دستور زبان پر از ایراد است
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
هشتاد صفحه بیشتر نخوندم وهیچ ارتباطی باهاش نگرفتم.اصلا با سلیقه من جور درنمیاد ممکنه شما دوست داشته باشید.

حجم

۱۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد