نظرات کتاب مستاجر ملک وایلدفل هال
کتاب مستاجر ملک وایلدفل هال اثر آن برونته

کتاب مستاجر ملک وایلدفل هال

نظرات کاربران

بوک تاب
دوست داشتم. قبلا با اسم حقیقت عشق یا مستاجر عمارت وایلد فیلد خوانده بودم،شاید از نشر نی بود. خوب کمی کاملتر بود. در حد دو سه صفحه و نمیدونم آرا این ترجمه صفحات فوق الذکر را نداره. بحث سانسور نباید باشه ،چون چیز خاصی نبود. من توی کتابهای خواهران برونته اول جین ایر را دوست دارم و بعد هم این را. از بلندیهای بادگیر به نظرم بهتره. آموزنده است.
moOna Ü
من با ترجمه ی آقای رضایی خوندم و لذت بردم . داستان در مورد خانمی با تیپ شخصیتی ixfj هست که ساکن جدید عمارت وایلد فل میشه و کنجکاوی ساکنین اون دهکده رو جلب میکنه . پسری (exfp) که خودشم عضوی از این خانواده های فضول و سخن چینه ، به این خانم علاقمند میشه و حرفهای منفی اهالی دهکده رو در مورد ایشون نادیده میگیره. این خانم‌ گذشته ای پرماجرا و آموزنده از سر گذرونده که شنیدنش برای هرکسی میتونه جالب باشه . من خیلی چیزها ازین کتاب یاد گرفتم و مطمئنا وقتی دخترم بزرگتر شد بهش پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونه که عاقبت سهل اندیشی و یک دندگی و آینده نگر نبودن رو ببینه!
ر.مرادی
چه ترجمه‌ی بدی داره... انگار پای کارهای ایرج ملکی نشستی. ناموزون
amirh.noori
این کتاب شاهکاره. شکی درش نیست. بسیار جذاب و دلنشین. منتها با ترجمهٔ رضا رضایی از نشر نی! من با ترجمه رضایی خوندم و کیف کردم. لذت بردم. اصلا در خوندنش شک نکنید. رمان هم قسمت عاشقانه داره، هم مذهبی و هم روابط انسانی. مذهبی نه مذهبی خشک یک عده کشیش به ظاهر دین‌دار و در باطن احمق، دین واقعی، مذهب واقعی. رمان برای من حکم تلطیف روح و بزرگ کردن دید رو داشت. صبورترم کرد. ایضا با ایمان‌تر.
کاربر ۲۴۲۶۹۲۹
متاسفانه دارای غلط های املایی بیشماری بود.
zahra
متاسفانه ترجمه خیلی بد و غلط های املایی زیادی داره خوده داستان هم ریتم کندی داره وآدم رو خسته میکنه نسبت به جین ایر و بلندی های بادگیر نوشته خواهرای برونته خیلی پایینتره
sayna
البته ترجمه اقای رضا رضایی نشر نی به نظرم بهتره
sayna
به نظر من کسی که اثار کلاسیک را میپسنده پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
0
کاوه
هم خود داستان و هم ترجمه عالی هستن.
Amir Hossein Karimi Dana
کتاب نسبتا خوبی است اما سطحش از کتاب های دیگر برونته پایین تره. ضمنا پره از نصیحت ها و موعظه های مذهبی و بهشت و جهنم. اویل و اواخر کتاب جذابه اما وسطاش که شرح زندگی هلنه خیلی حوصله سر بره.در ضمن خیلی از جاها سانسور داره.در کل به کسانی که خیلی مذهبی نیستن توصیه نمی کنم.
Saein Ghadr
کناب بسیار عالی با پایان فوق العاده

حجم

۴۳۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۴۳۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد