بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب می توانی اگر بخواهی | طاقچه
کتاب می توانی اگر بخواهی اثر جول اوستین

بریده‌هایی از کتاب می توانی اگر بخواهی

نویسنده:جول اوستین
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأی
۴٫۳
(۱۶)
خیال نکنید اگر خواسته‌های بزرگی داشته باشید، اسباب زحمت خدا را فراهم کرده‌اید. در واقع، کاملاً برعکس است! اگر بخواهید کارهای بزرگ انجام دهید، اگر بخواهید زندگی مرفهی برای خانواده‌تان فراهم کنید، خدا را شادمان می‌کنید. خود را از محدودیت‌ها رها کنید و بگویید: «خدایا من هیچ راهی به نظرم نمی‌رسد، اما می‌دانم که تو راهی را میشناسی. من می‌خواهم بچه‌های دوقلو داشته باشم، می‌خواهم کسب و کار جدیدی راه بیاندازم که بر دنیا تأثیر بگذارد، می‌خواهم خود و خانواده‌ام بندگی تو را بکنیم. می‌خواهم در سلامت کامل باشیم.»
مادربزرگ علی💝
من اعتقاد راسخ دارم خداوند تمام آرزوها، همهٔ وعده‌ها و همهٔ اهدافی را که در قلبتان گذاشته محقق خواهد کرد.
soheil
افراد مثبت‌اندیش تصمیم گرفته‌اند که از زندگی لذت ببرند. آن‌ها بر قابلیت‌ها تمرکز می‌کنند، نه بر مشکلات. آن‌ها برای چیزهایی که دارند شکرگزار هستند و از اینکه چیزی را ندارند شکایت نمی‌کنند. افراد مثبت‌اندیش می‌دانند که خداوند قادر مطلق است و هیچ‌چیز بدون اجازه و خواست او اتفاق نمی‌افتد.
کاربر BHMAN P
بنابراین اگر چیزی با روحیات شما متناسب نیست، با شجاعت بگویید: «خیلی ممنونم، اما نه. از توصیه‌تان ممنونم، نظرتان برایم خیلی با ارزش است، اما مناسب من نیست.»
نسترن
انتظار داشته باشید که در زمان مناسب در مکان مناسب باشید. انتظار داشته باشید که آروزهایتان محقق شوند. انتظار داشته باشید که برنده شوید.
کاربر BHMAN P
شمایید که مشخص می‌کنید چه روزی داشته باشید. شما همان‌قدر خوشحال خوهید بود که خودتان تصمیم می‌گیرید باشید. شرایط نیست که شما را غمگین می‌کند، بلکه نحوهٔ برخورد خودتان است که تعیین‌کننده است.
کاربر ۳۰۰۲۸۷۲
خداوند به شما می‌گوید: «اگر تو قادر به دیدن آن هستی، من هم انجامش می‌دهم. اگر تو برایش رؤیا و تصویری داری، من هم راهی برایش باز می‌کنم. من می‌توانم درهای بسته را بگشایم. من می‌توانم انسان‌های مناسب را سر راهت قرار دهم. من می‌توانم سرمایهٔ کافی در اختیارت بگذارم. من می‌توانم زنجیرهایی را که مانع پیشرفت تو هستند، پاره کنم.» آرزوهایت محقق خواهند شد
شوکا
«من ناامید نیستم. با افراد مناسبی آشنا می‌شوم و فرصت‌های خوبی در آیندهٔ من قرار دارند که در زمان مناسب به وقوع خواهند پیوست.» مثبت‌اندیش باش
کاربر ۳۰۰۲۸۷۲
و در فقر زندگی بگذرانید و شایسته‌ترین‌ها نصیبتان نشود. شما خلق شده‌اید که با عزت باشید. به نیازمندان پول قرض بدهید نه اینکه خودتان محتاج باشید. باید مانند پادشاهان در رفاه زندگی کنید. این چیزها در نهاد شماست. برنده‌بودن در ذات شماست.
کاربر ۳۸۳۱۷۲۳
اگر نمی‌توانید کاری که قبلاً انجام می‌دادید را همچنان انجام دهید، به این معنی نیست که قرار است در حاشیه بنشینید. اگر نمی‌توانید صحبت کنید، بنویسید. اگر نمی‌توانید بدوید، قدم بزنید. اگر نمی‌توانید بایستید، بنشینید. هر کاری که می‌توانید انجام دهید. تا وقتی که نفس می‌کشید، شور زندگی را درونتان حفظ کنید. هرگز اشتیاقت را از دست نده
کاربر ۳۰۸۴۱۱۸

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد