دانلود کتاب صوتی عامل سخاوت با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عامل سخاوت اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی عامل سخاوت

معرفی کتاب صوتی عامل سخاوت

کتاب صوتی عامل سخاوت نوشته کن بلانچارد و تروت کتی است. کتاب صوتی عامل سخاوت به شما کمک می‌کند به کشف لذتِ بخشش زمان، استعداد، و ثروت برسید. این کتاب که با ترجمه شاهین غفاری منتشر شده است با نشان دادن مسیری روشن شما را به سمت آرامش و شادی هدایت می‌کند. 

درباره کتاب عامل سخاوت

امروزه در بیشتر کسب و کارها، سودهای حاصل از تجارت، مجدداً برای توسعه تجارت هزینه می‌شوند تا عرضۀ اولیه سهام، برای متقاضیان، جذاب‌تر شود. افرادی که ثروت جدیدی بدست می‌آورند، به جای صرف کردن آن در راه‌های ارزشمند انسانی، ثروت خود را مجدداً به برنامه‌های سرمایه‌گذاری وارد می‌کنند تا هر چه بیشتر افزایش یابد، به این امید که به بارو خودشان، دوران بازنشستگی راحتی داشته باشند. فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی در حال افزایش است، در حالیکه میزان مشارکت در امور خیریه تقریباً ثابت مانده و حدود دو درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد، و این در حالیست که ما در دورۀ "اقتصاد جدید" زندگی می‌کنیم و تعداد افراد ثروتمند رو به افزایش است.

سخاوت و بخشش، که می‌تواند شامل بخشش استعداد، زمان، و پول باشد، به نظر سخت و آزاردهنده می‌رسد. فردی که می‌خواهد سخاوتمند باشد باید از خرید یک کامپیوتر جدید یا بلیط مسابقه ورزشی مورد علاقه‌اش چشم‌پوشی کند. خانواده‌ای که می‌بخشد، شاید مجبور شود از دو روز از تعطیلاتش یا خرید یک سیستم صوتی بهتر صرف نظر کند. شرکتی که می‌بخشد شاید نتواند پاسخ قانع کننده‌ای برای سهام دارانش داشته باشد.

اما در روی دیگر سکه، سخاوتمندی، پاداش‌های شگرفی در پی دارد. این پاداش‌ها می‌توانند در اشکال مختلفی آشکار شوند؛ بصورت عاطفی، ارتباطی، مالی و حتی معنوی. ما این افتخار را داریم که در این کتاب شما را با طبیعت شگفت‌انگیز این پاداش‌ها آشنا کنیم. ما شما را دعوت می‌کنیم که در این سفر، همراه ما باشید تا لذت سخاوت و بخشایش را با یکدیگر کشف کنیم و تاثیر “عامل سخاوت” را روی زندگی خود احساس کنیم!

این کتاب داستان تاجری است که تاثیر سخاوت را در زندگی و کسب و کار خود دیده و سخاوتمندی را با دیگران به اشترک می‌گذارد.

خواندن کتاب عامل سخاوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره کن بلانچارد

کمتر کسی توانسته به اندازه کن بلانچارد تاثیر مثبت و پایداری بر روی مدیریت روزمره افراد و شرکت‌ها داشته باشد. او نویسنده مشترک بسیاری از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست، از جمله کتاب "مدیر یک دقیقه‌ای" که توانسته رکورد فروش بین‌المللی را بشکند و همچنین کتاب پر فروش هوادارن دوآتشه و گانگ هو. کتاب‌های او در بیش از بیست و سه میلیون نسخه و به چهل و چهار زبان، به فروش رفته‌اند.

کن به همراه همسرش مارگی، بنیان‌گذار مجموعه شرکت‌های کن بلانچارد هستند که یک شرکت بین المللی توسعه منابع انسانی است. او همچنین بنیانگذار موسسه لید لایک جیزز (Lead Like Jesus)، یک سازمان غیرانتفاعی است، که کار آن الهام‌بخشی به افراد و تجهیز آن‌ها برای تبدیل شدن به مدیرانی خدمتگزار در بازار کار است. کن و مارجی در سن‌دیگو زندگی می‌کنند و با پسرشان اسکات، همسر او مادلین و دخترش دِبی کار می‌کنند.

نظرات کاربران

vahid
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

یک کتاب بسیار ارزشمند و فوق العاده از دو استاد بی نظیر اگر به تاثیرگذاری اهمیت می دهید و دوست دارید اصولی را پیگیری کنید که در این دنیا تاثیرگذار باشند این کتاب گوش کنید

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان