دانلود رایگان کتاب صوتی خشونت بر روی آسفالت با صدای بهزاد برزیگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خشونت بر روی آسفالت اثر حمیدرضا حاجی‌حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی خشونت بر روی آسفالت

معرفی کتاب صوتی خشونت بر روی آسفالت

مقاله صوتی خشونت بر روی آسفالت نوشته حمیدرضا حاجی‌حسینی است که با صدای بهزاد برزیگر منتشر شده است. مقاله صوتی خشونت بر روی آسفالت یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را، پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی خشونت بر روی آسفالت

سینمای ایران از سال ۱۳۴۸ و با اکران فیلم «قیصر» ساخته مسعود کیمیایی وارد مرحله جدیدی شد و تفکرات تازه‌ای در سینما راه یافت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. در سال های بعد تعدادی از فیلمسازان ایرانی، با تاثیر از فضای اجتماعی و سیاسی آن روزها، فیلم‌هایی اعتراضی با حضور ضدقهرمان‌های آواره و پرسه‌زن در کوچه و خیابان ساختند که داستان‌شان پر از درگیری و خشونت و خون در کف شهر و روی آسفالت خیابان‌ها بود. در این یادداشت صوتی، مروری خواهیم داشت بر برخی از این فیلم‌ها که نسل تازه‌ای از مخاطبان را به سینمای ایران افزود.

شنیدن مقاله صوتی خشونت بر روی آسفالت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعات سینمایی مخاطبان این مقاله‌اند.


نظرات کاربران

alikarimi
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

اگه منظور از ضد قهرمان ،بازیگرانی مثل بهروز وثوقیه باید به عرضت برسونم ضدقهرمان و لات خیابونی امثال تو و بقیه ساندیس خورها هستید که قهرمانتون یه گدای واموندست که از حمام منصوری مشهد فارغ التحصیل شده و دراویش گنابادی

- بیشتر
زندگی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

بینظیر بود 🌸

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان