دانلود رایگان کتاب صوتی گناه عشق با صدای بهزاد برزیگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گناه عشق اثر فرهاد خالدی‌نیک

دانلود و خرید کتاب صوتی گناه عشق

معرفی کتاب صوتی گناه عشق

مقاله صوتی گناه عشق اثری نوشته فرهاد خالدی نیک است که با صدای بهزاد برزیگر منتشر شده است. اثر مقاله به نقد سریال هم‌گناه پرداخته است.

گناه عشق یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را، پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی گناه عشق

از شروع تولید و پخش سریال‌ها برای پخش در شبکه‌های خانگی نزدیک به یک دهه می‌گذرد. در سال‌های اخیر و با رونق گرفتن شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی، علاوه بر استقبال بیشتر مخاطبان، تولید این سریال‌ها نیز افزایش یافت. یکی از این سریال‌ها که در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده است، سریال «هم‌گناه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است. سریالی که علاوه بر حضور بازیگران سرشناسی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان و بازیگران معروف دیگر از جمله خود مصطفی کیایی، دارای فیلم‌نامه‌ای به نسبت قوی و پر کشش نیز بود. در یادداشتی که خواهید شنید، مروری بر این سریال پرطرفدار خواهیم داشت.

شنیدن مقاله صوتی گناه عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به سینما و دوست‌داران سریال هم‌گناه، مخاطب این مقاله‌اند. 

نظرات کاربران

کاربر 3653777
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

عالی

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان