دانلود کتاب صوتی قبایل با صدای اکبر صفایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قبایل اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی قبایل

نویسنده:ست گادین
گوینده:اکبر صفایی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قبایل

کتاب صوتی قبایل اثری از ست گادین، نویسنده کتاب گاو بنفش است که با صدای اکبر صفایی می‌شنوید. این کتاب درباره قبایل، احساس تعلق داشتن به یک مکان یا گروه و... صحبت می‌کند و از روش‌های تاثیرگذاری بر قبیله حرف می‌زند.

درباره کتاب صوتی قبایل

اگر شما هم تا به حال در زندگی خود یک پست مدیریتی را بر عهده گرفته باشید، حتما چنین سوالاتی از خود پرسیده‌اید: آیا رهبری یک گروه یا مجموعه، مخصوص شخص خاصی است؟ دنیای امروز ما چه بایدها و نبایدهایی را در رابطه با رهبری کردن می‌پذیرد؟ یک رهبر کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد و چطور می‌تواند کاری انجام دهد که مردم به ایده‌ها و اندیشه‌هایش جذب شوند؟ ما چطور می‌توانیم فرصت و مجالی برای مدیریت کردن دیگران به دست بیاوریم؟ آیا می‌توان از قبایل جهان که رو به رشد هستند، کمک گرفت تا جهان را تغییر داد؟  اصلا قبیله چیست؟

همه ما باید به جایی، مکانی یا گروهی احساس تعلق خاطر داشته باشیم. این موضوع از گذشته‌های دور هم مطرح بوده است و تا به امروز هم ادامه دارد. مردمی که اهداف و آرمان‌های مشترکی دارند جذب یکدیگر می‌شوند و یک قبیله را تشکیل می‌دهند. فرقی نمی‌کند کجا باشیم، اگر به دور و برمان نگاهی بیندازیم قبیله ها را می‌بینیم. اما موضوع اصلی این است که آیا قدرت نفهته در قبیله ها را می‌توانیم ببینیم یا نه؟ حال سوالات دیگری مطرح می‌شود؛ مانند اینکه: تا چه اندازه می‌خواهیم تغییر یا تفاوت در اطراف خود ایجاد کنیم؟ آیا تصمیم داریم کاری خاص انجام دهیم؟ آیا می‌خواهیم تعدادی افراد همفکر را دور خود جمع کنید و کارهای شگفت‌انگیزی را با کمک هم انجام دهیم؟

شاید کمتر کسی در جهان پیدا شود که دلش نخواهد چنین تغییرات وسیعی در دنیای اطرافش به وجود بیاورد. تعداد آدم‌هایی که دوست دارند با مردم درباره ایده‌هایشان صحبت کنند و آن را عملی کنند، روز به روز بیشتر می‌شود. آیا ما آن کسی هستیم که قرار است آغازگر یک مسیر جدید باشد؟ یا دوست داریم پشت خط یک نفر دیگر قرار بگیریم و در نهایت، کاری را انجام دهیم که از صمیم قلب نمی‌خواهیم؟

نام دیگر کتاب صوتی قبایل، به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی، است. ست گادین در این اثر به ما می‌آموزد یک گروه و به اصطلاح یک قبیله را دور خود جمع کنیم و به کمک آن‌ها، دنیای اطراف خودمان را تغییر بدهیم و متحول کنیم. بنا بر عقیده او امروزه همه فرصت دارند تا جنبشی خلق کنند، یعنی قبیله‌ای از افراد همفکر خود را جمع کرده و کارهای شگفت‌‌انگیزی انجام دهند.

کتاب صوتی قبایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی قبایل را به تمام علاقه‌مندان به کارهایی از قبیل مدیریت و رهبری تیم‌ها پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ست گادین

ست گادین که در برخی از ترجمه‌ها نامش را ست گودین ذکر کرده‌اند، سخنرانی حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییرات است. او نویسنده کتب پرفروش در سطح جهانی، مانند همین کتاب، کتاب گاو بنفش و مدرسه استارتاپ است که همه آن‌ها را می‌توانید در سایت www.sethgodin.com بیابید. دیگر عناوین کتاب‌های او عبارت‌اند از بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز و نجات‌یافتن کافی نیست.

ست گادین مرتب کارگاه‌های گاو بنفش را در بیرون از نیویورک برگزار می‌کند و شما می‌توانید اطلاعات چگونگی شرکت در این کارگاه‌ها (یا نحوه برگزاری آن در دفتر کارتان) را در سایت او پیدا کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت

حجم

۲۸۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت

حجم

۲۸۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان