دانلود رایگان کتاب صوتی اقتباس های ۱۲۰ ساله با صدای بهزاد برزیگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اقتباس های ۱۲۰ ساله اثر عباس کریمی عباسی

دانلود و خرید کتاب صوتی اقتباس های ۱۲۰ ساله

معرفی کتاب صوتی اقتباس های ۱۲۰ ساله

مقاله صوتی اقتباس‌های ۱۲۰ ساله اثری است نوشته عباس کریمی عباسی که با صدای بهزار برزیگر منتشر شده است. اقتباس‌های ۱۲۰ ساله یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی اقتباس‌های ۱۲۰ ساله

ژول گابریل ورن، در فوریه سال ۱۸۲۸ میلادی در نانت فرانسه به دنیا آمد. تحصیلاتش در رشته حقوق بود اما علاقه فراوان او به نویسندگی او را به مسیر نوشتن رمان و نمایشنامه کشاند. بیشتر شهرت او مربوط است به رمان‌های علمی-تخیلی و پیشگویی‌هایش از آینده. او در رمان‌هایش از مفاهیمی مانند زیردریایی، لیزر، سفر به ماه، هواپیما و بسیاری مفاهیم علمی دیگر نام می‌برد که در آن زمان هنوز اختراع یا کشف نشده بودند. آثار این نویسنده فرانسوی از اولین منابع الهام‌بخش ژانر فیلم‌های علمی-تخیلی در سینما هستند. رمان‌هایی نظیر پنج هفته در بالن، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، دور دنیا در هشتاد روز و از زمین به ماه نمونه‌هایی از آثار ژول ورن هستند که نسخه سینمایی آن‌ها ساخته شده‌است. وی در ماه مارس سال ۱۹۰۵ میلادی در شهر آمین در شمال فرانسه بر اثر بیماری دیابت درگذشت.

مقاله صوتی اگر اقتباس‌های ۱۲۰ ساله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما، مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

ژول ورن خیییییلی دوست داشتنیه

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

من از طرفداران ژول ورن هستم و بیشتر کتاب های های این نویسنده فرانسوی را خواندم و یا شنیدم. این پادکست صوتی به خوبی کتاب ها و فیلم های ساخته شده از روی رمان های این نویسنده ی دوست داشتنی

- بیشتر

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان