دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر جاودانه و بی نظیر ناپلئون هیل است که سیزده گام برای رسیدن به رویاهایتان را برایتان شرح می‌دهد و کمکتان می‌کند تا به ثروتی که لایقش هستید، برسید. 

تیم ترجمه رادیو مثبت نسخه صوتی این اثر را با صدای محسن زرآبادی منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل این اثر را در دوران رکود اقتصادی منتشر کرد. زمانی که کتاب منتشر شد استقبال گسترده‌ای از آن صورت گرفت. اما دلیلش چه بود؟

او برای نوشتن این کتاب ساعت‌ها پژوهش کرد. در حقیقت بیندیشید و ثروتمند شوید حاصل بیست سال مصاحبه با افراد ثروتمند است. اما هیل چطور توانست با ثروتمندان و چهره‌های سرشناس و مشهور ملاقات کند؟ او قلم خوبی داشت. همین موضوع باعث شد تا یک پست جدید بگیرد و سرپرست مصاحبه با افراد مشهور شود. این موضوع سرآغازی برای دیدار او با توماس ادیسون، هنری فورد، الکساندر گراهام‌بل و ... شد و نتیجه گفتگوها را به کتابی که اکنون در دست دارید، بدل کرد.

ناپلئون هیل هم مانند تمام ثروتمندان دیگر به این اصل اعتقاد دارد: برای ثروتمند شدن، باید ذهنیت ثروتمندان را داشت. همانطور که برای موفق شدن باید یاد بگیریم چطور همانند یک فرد موفق بیندیشیم. چرا که اگر پیش از هر کاری به شکست خوردن فکر کنیم، مطمئنا نتیجه‌ای جز شکست نیز عایدمان نخواهد شد. حال اگر ما یاد بگیریم مانند ثروتمندان فکر کنیم، می‌توانیم ذهنیتمان را تغییر دهیم تا به آهنربایی تبدیل شویم که ثروت را به خود جذب می‌کند. 

این کتاب اصولی را در خود دارد که به ما در تغییر مسیر ذهنیت و جذب ثروت کمک می‌کند. هر فصل از یک کتاب یک راز را برای مخاطبان برملا می‌کند و به آنان کمک می‌کند تا یک گام رو به جلو بردارند. هرچند ممکن است ثروت در ذهن ما، همان پول معنی شود، اما نباید فراموش کرد که ثروت، احساس خوشبختی، قرار گرفتن در یک رابطه سالم و سازنده، رسیدن به موفقیت در زمینه اهداف شخصی و ... را نیز شامل می‌شود. بنابراین، هر کدام از ما با شنیدن این کتاب می‌توانیم به ثروتی که خودمان برای خودمان معنی کرده‌ایم، برسیم. 

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به تمام کسانی که دوست دارند موفقیت و ثروت مهمانان همیشگی‌شان باشد، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا چشم به جهان گشود. خانه‌‌ آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. او از سن سیزده‌ سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. تصمیمش این بود که با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد و تا حدی هم موفق شد؛ با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما بعدا چون از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره، رها کرد.

ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر ناپلئون هیل می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل در فاصله سال‌های ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

کاربر 3591207
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

قیمتش خیلی بالاست

حسین
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

بزرگترین موفقیت نویسنده همین کتاب بوده

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان