دانلود رایگان کتاب صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت با صدای مینا اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت اثر مهدی میرزایی

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت

معرفی کتاب صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت

مقاله صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت اثری از مهدی میرزایی است که که با صدای مینا اسماعیلی منتشر شده است. آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت یکی از مقالات اجتماعی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است که به بررسی آموزش برخط در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا می‌پردازد.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت

یکی از مواردی که با همه‌گیری ویروس کرونا بیش از سایر امور تحت تاثیر قرار گرفت، مساله آموزش بود. از آموزش رسمی در مدارس سطوح مختلف گرفته تا تدریس در دانشگاه و همچنین انواع و اقسام کلاس‌های خصوصی از کلاس‌های کمک‌درسی تا آموزش هنر و فنون مختلف. خیلی زود و با مشخص شدن ادامه‌دار بودن وضعیت کرونا، شیوه‌های مختلفی از آموزش برخط (آنلاین) مورد توجه و استفاده قرار گرفت. در این یادداشت به این موضوع پرداخته شده است و فرصت یا محدودیت ایجاد شده به وسیله‌ی این روش‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

شنیدن مقاله صوتی آموزش برخط؛ فرصت یا محدودیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و مربیانی که دغدغه آموزش فرزندانشان را دارند، مخاطبان این مقاله هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان