دانلود رایگان کتاب صوتی معمایی برای حل کردن با صدای محمد علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معمایی برای حل کردن اثر الهام جوادپور

دانلود و خرید کتاب صوتی معمایی برای حل کردن

معرفی کتاب صوتی معمایی برای حل کردن

مقاله صوتی معمایی برای حل کردن نوشته الهام جوادپور است که با صدای محمد علیزاده منتشر شده است. معمایی برای حل کردن یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی معمایی برای حل کردن

«تاریکی» سریالی علمی-تخیلی آلمانی است که توسط نتفلیکس پخش شد. تاریکی یا «دارک» با داستان‌های ریز و درشت بسیاری منشا انسان، ماهیت زمان، سرنوشت و ارتباط بین گذشته، حال و آینده را به چالش می‌کشد. ماجرا در شهر کوچکی در آلمان به نام «ویندن» اتفاق می‌افتد و گم شدن دو پسر بچه، باعث فاش شدن رازهای ریز و درشتی می‌شوند که زیر پوست این شهر کوچک اتفاق افتاده بودند. عناصری فوق‌طبیعی ویندن را به گاه‌شمارهای مختلفی وصل می‌کنند. معماها و قلاب‌هایی که سازندگان سریال برای مخاطبانشان ایجاد کرده‌اند، بیننده را تشنه‌ی دیدن دیگر قسمت‌ها و بازگشایی قفل‌ها و معماها می‌کند. 

مقاله صوتی معمایی برای حل کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

azlaih
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

به نظر میاد متن این پادکست در واقع ترجمه‌ای از یک مقاله انگلیسی باشه، خیلی از سوالاتی هم که در انتها به عنوان «سوالات بی‌پاسخ سریال» مطرح شد، خیلی هم بی‌پاسخ نبودن و با کمی دقت می‌شد جوابشون رو پیدا

- بیشتر
moein
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

حتما گوش کنید خیلی جذاب و مفیده

پیمان میر
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

اگه فیلم رو دیده باشین حتما به ارزش این مطلب پی مبرین

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان