دانلود رایگان کتاب صوتی کاراکتری برای تمام فصول با صدای محمد علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاراکتری برای تمام فصول اثر عباس کریمی عباسی

دانلود و خرید کتاب صوتی کاراکتری برای تمام فصول

معرفی کتاب صوتی کاراکتری برای تمام فصول

مقاله صوتی کاراکتری برای تمام فصول نوشته عباس کریمی عباسی که با صدای محمد علیزاده منتشر شده است. کاراکتری برای تمام فصول یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی کاراکتری برای تمام فصول

«اسم من شرلوک هولمز است و شغلم دانستن چیزهایی است که سایر مردم نمی‌دانند.» این نقل قولی است از زبان هولمز و چکیده‌ای از اصل شخصیت او که به قلم «سر آرتور کنون دویل» خلق شد و «مخلوق ادبی همه اعصار» نام گرفت. کاراکتر جذاب شرلوک هولمز با توسل به مشاهده دقیق، تفکر و استنتاج که سه مرحله‌ی اصلی هر پژوهشی هستند، علاوه بر محبوبیت و جذابیت در زمان نوشتن داستان‌ها، در دوره‌های بعدی نیز مورد توجه قرار گرفت و داستان‌های زیادی با شخصیت اصلی او و یا با الهام از او بر پرده‌ی سینما و صفحه‌ی تلویزیون نقش بست. در این یادداشت صوتی با مشهورترین اقتباس‌های انجام شده و شخصیت‌هایی که در نقش شرلوک ظاهر شدند آشنا خواهید شد.

مقاله صوتی کاراکتری برای تمام فصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما، مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

azlaih
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

این پادکست تمام اقتباس‌های سینمایی (و گاهی ادبی) از شخصیت شرلوک هولمز رو مرور می‌کنه. توقع نداشته باشید با گوش دادن بهش در مورد خودِ هولمز اطلاعات جدیدی به دست بیارید. به علاقه‌مندان به این نابغه‌ی دوست‌داشتنی توصیه‌ش می‌کنم 👌🏻

علی روحی لِمراسکی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

من خودم با دیدن بازی jeremy brett عاشق شرلوک هلمز شدم. این پادکست هم برام جذاب بود و تشکر می کنم

زندگی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عالی و دوست داشتنی ❣️

محمد شروین خاتمیm.s.kh
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

خوب.عالی

Jasmine
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

ولی بنظرم شرلوک ترین هلمز بازی بندیک کامبربچ و مارتین فریمن در نقش دکتر واتسون بود (💙my Baker street boys) تو شرلوک هلمز با بازی جرمی برت دکتر واتسون نقش یه احمق چاق و تحقیر شده داشت، رابطه شون جذاب نبود

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان