دانلود کتاب صوتی ری استارت با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ری استارت اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی ری استارت

معرفی کتاب صوتی ری استارت

کتاب صوتی ری استارت اثری از جول اوستین، کشیش خنده‌رو و صدای نازنین آذرسا است که درباره به روز کردن تنظیمات زندگی‌مان در شرایط فعلی دنیا، صحبت می‌کند. دنیایی که با شیوع ویروس کرونا به شدت تغییر کرد. 

درباره کتاب صوتی ری استارت

برای همه ما پیش آمده است که در زندگی با مشکلات مختلف روحی، عاطفی، اقتصادی و ... مواجه شده‌ایم و چون نتوانستیم راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کنیم، تصور کردیم که شرایط قابل تغییر دادن نیست و نمی‌توان کاری از پیش برد. اما جول اوستین در این کتاب به ما می‌آموزد که خداوند همیشه حواسش به ما هست و در تمامی مراحل زندگیمان مسیرهایی را برای ما باز می کند تا زمانی که به در بسته برخورد کردیم با رفتن در مسیر جدید خود را نجات داده و حتی ارتقا یابیم. حتی گاهی که همه چیز بر وفق مراد ما هست و مدتهای طولانی ما مسیرمان را عوض نمی کنیم اما ناگهان مشکلی سر راهمان سبز می شود که مجبور می‎شویم برای خلاصی از این مشکل به طور کل نقشه زندگی خویش را تغییر دهیم. شاید در ابتدا همه چیز بد و آزار دهنده به نظر برسد اما به مرور درمی‌یابیم که این فقط مقدمه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر است و به این ترتیب هر روز بیش از پیش شکرگزار خداوند می‌شویم. 

شرایط امروز دنیا با شیوع ویروس کرونا یکی از همین شرایط است. اوستین در کتاب ری استارت با کمک مثال‌هایی ملموس از زندگی به ما کمک می‌کند تا این وضعیت را درک کنیم و بتوانیم برای شروع مجدد زندگی خود برنامه‌ریزی کنیم.

سی. جویبل. سی؛ نمایشنامه‌نویس و رهبر معنوی زنان و متفکر درباره کتاب ری استارت اینطور گفته است: 

«اگر احساس می‌کنید که زمان باز کردن صفحه جدیدی در زندگی‌تان از راه رسیده و باید شروع دوباره زندگی را مزه مزه کنید، برخی از نقل قول‌های موثر از بزرگان جهان و جملات انگیزشی درباره زندگی و امید می‌توانند در این مسیر به شما انگیزه ببخشند. به کمک این نقل قول‌ها می‌توانید شروع دوباره زندگی را با روحیه‌ای مضاعف و بارها قوی‌تر، از سر بگیرید. هر کدام از ما در متن زندگی، ممکن است به جایی برسیم که بخواهیم از وضعیت فعلی رها شده و در نقطه‌ای دیگر آغاز کنیم. در چنین مواقعی باید از آن چه آزار دهنده است عبور کرده و با شروعی دوباره به زندگی رنگ و لعاب بخشیم.

با این رویکرد، از ناامیدی و یاس‌های گذشته عبور کرده و ترس‌های پیشین را پشت سر خواهید گذاشت. روبروی شما زمینی هموار قرار گرفته است که باید به آن وارد شده و مسیر خود را بارها پرشورتر و پرانگیزه‌تر بسازید.

اگر عادات یا روابطی دارید که برایتان مضر بوده و اثر منفی داشته اند، آن‌ها را در فصل جدید زندگی کنار بگذارید. از آن جایی که هیچ کدام از ما نمی‌دانیم آینده چه چیزی را در خود نگاه داشته است، شروع دوباره زندگی نیز می‌تواند از جهاتی استرس‌زا و دلهره‌آور باشد. با این حال، اگر شما بر روی آن چه که خوش بینانه و دلگرم کننده است متمرکز شوید؛ شروع دوباره برایتان جذاب و خوشایند خواهد بود. نه، این آغاز فصل جدیدی از زندگی من نیست. این آغاز کتابی جدید است! آن کتاب اول قبلا بسته شده، پایان یافته و به دریاها ریخته شده است. این کتاب جدید به تازگی گشوده شده و راه خود را آغاز می‌کند. تازه صفحه اول است و این بسیار زیباست!»

کتاب صوتی ری استارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ری استارت را به تمام کاربران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم. چراکه در شرایط کنونی، همه ما به یک شروع دوباره نیاز داریم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین (Joel Osteen) با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ در هیوستون تگزاس متولد شد. او کشیش ارشد کلیسای لیک وود، بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا، است. علاوه بر این، به عنوان واعظ، کشیش تلویزیون و سخنران انگیزشی نیز فعالیت می‌کند و بسیار پرطرفدار است. بیش از هفت میلیون بازدید کننده در یک هفته و بیست میلیون در یک ماه، گواهی است بر این ادعا.

جول اوستین بیش از هفت کتاب نوشته است و آثارش در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرده‌اند. بسیاری از کتاب‌های او به فارسی ترجمه شده‌اند و آن‌ها را می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن طاقچه دریافت کنید. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. جول اوستین به همراه همسرش ویکتوریا اوستین که او هم کشیش و نویسنده است، زندگی می‌کند. می‌توانید برنامه‌ها و فعالیت‌های او را از طریق وبسایت خودش با آدرس www.joelosteen.com دنبال کنید.

نظرات کاربران

کاربر الهه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

محتوا جالب و انگیزه بخش بود ولی گویندگی به صورت غیر حرفه ای و یکنواخت،جذابیت رو به شدت کاهش داد به گونه ای که گاهی برای نشنیدن تمایل به توقف داشتم.

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان