دانلود کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم با صدای سید محمد حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم اثر محمد رضا عابدی شاهرودی

دانلود و خرید کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم

انتشارات:نشر آوایم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم

کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم اثری نوشته محمدرضا عابدی شاهرودی است که با صدای سید محمد حسینی می‌شنوید. این کتاب داستان‌های تخیلی و ترسناکی از زندگی جن‌ها و موجودات ماورایی دیگر دارد.

درباره کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم

کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم داستانی تخیلی با رخدادهایی ماورایی از زندگی اجنه و موجودات ماورایی است. محمدرضا عابدی شاهرودی در ابتدای داستان ذکر می‌کند که اتفاقاتی که در این داستان‌ها رخ می‌دهند، هیچ کدام واقعی نیستند؛ اگر مخاطبان به دنبال منبعی با مطالب مستند می‌گردند نمی‌توانند آن را اینجا پیدا کنند. اما ارجاعات گاه به گاه او به منابع حقیقی باعث می‌شود این فکر به ذهن مخاطب بیاید که آیا در حال خواندن داستان افسانه‌ای و تخیلی است یا داستانی واقعی؟

با این حال او موفق شده است تا ترس واقعی را به جان مخاطب بریزد. ترسی میخکوب کننده که او را وامی‌دارد تا پایان داستان ادامه دهد.

این داستان بیست و شش فصل دارد و از آفرینش اولین جن صحبت می‌کند. داستانی که با خلقت این موجود ماورایی آغاز می‌شود و با داستان زندگی او، ازدواج کردنش و ... ادامه پیدا می‌‌کند. هر فصل از کتاب به یکی از موضوعات پیرامون زندگی اجنه می‌پردازد.

پیشگفتار، خلقت جن، اسرارگانان، سحر و جادو، نفس حمیسه، امتحان بزرگ اجنه نر، دوره خونی چهارم زمین، گناه نخستین، ظهور شیطان، هفت شیطان، هفت جهنم، خاندان‌های بزرگ اجنه، تسخیر اجنه، ماجرای هراس‌انگیز اجنه مشرک، هاله تاریکی، رقصیدن به دور اجنه، زافان‌ها در نَجافا، انجمن هفتاد و هفت، از خاکستر به نور، ارباب اجنه، عناصر دنیای اجنه، قلب اجنه، طلسمات اجنه، سایه‌های غم‌زده، نمایه و تاریخچه فصل‌های این کتاب است. نویسنده همچنین در حین روایت این داستان از موجوداتی سخن می‌گوید که قبل از پیدایش انسان در روزی زمین زندگی می‌کرده‌اند.

کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از دوست‌داران داستان‌های ژانر وحشت هستید، شنیدن کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم یک تجربه لذت بخش برای شما رقم می‌زند.

نظرات کاربران

مهرابی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

تا حالا چندین کتاب صوتی گوش دادم ولی این گویندگی عاااالی بود، آنقدر جذاب که دوست داشتی همه کتاب رو در یک نوبت گوش بدی متن کتاب هم قشنگ و جذاب بود کتاب دفاع مقدس زیاد خوندم ولی مواردی در این کتاب مطرح

- بیشتر
جوادم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

این جمله که تنها در خانه و چراغ ها رو خاموش کنید و ... که در ابتدای هر فصل گوینده میگوید خیلی رو مخه برای شنونده آزار دهنده است . در ضمن خیلی بده نویسنده ای کتابی رو بنویسه که

- بیشتر
ٖؒ﷽‌عٖؒقٖؒرٖؒبٖؒ شٖؒاٖؒهٖٖؒؒ﷽
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

گویندگی خیلی افتضاح لازم به تغییر جدید

علی پیکردوست
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالی باید بخوانید تا بفهمید

saber ahmadian
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

هدف کتاب معلوم نیست و بیشتر شبیه داستان تخیلی هست، ۳ فصلش هم که فقط یه سری اسامی خرچنگ قورباغه و بی معنی رو تند و تند پشت سرهم میگن و کتاب اصلا ترسناک و جذاب نیست، وقت تلف کنی

کاربر 7263233
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

عالی بود ممنونم

azarbanoo
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

اصلا جالب نبود

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۵۰۰
۱۲,۴۰۰
۲۰%
تومان