دانلود کتاب صوتی هدف والا با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هدف والا اثر کن جنینگز

دانلود و خرید کتاب صوتی هدف والا

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هدف والا

کتاب صوتی هدف والا نوشته کِن جِنینگز و هِدِر هاید است. این کتاب به  ارتباط میان هدف و عملکرد می‌پردازد و سعی دارد این موضوع را برای خواننده به شکل کامل شرح دهد. 

درباره کتاب هدف والا

یکی از قدرتمندترین نیروها در جهان، سازمانی است که برای رسیدن به موفقیت‌های مشترک، فرد به فرد و تیم به تیم با یکدیگر هماهنگ و یک‌دست می‌شود.

«کِن جنینگز» و «هِدِر هاید» در داستان پرماجرای کسب‌وکار، نقشه‌ی راهی برای هدایت رهبران با مشارکت کارمندان در تمام سطوح سازمان فراهم می‌آورند تا به معنای عمیق‌تر و هدف والاتر کارشان پی ببرند. «آلکس بِکلی» نمونه‌ای برای یادگیری این روش‌هاست، رهبری که اخطاری به او داده می‌شود و این اخطار الهام‌بخش، زندگی و روش مدیریتش را عوض می‌کند. او می‌فهمد که چطور همکارانش را نه فقط به شرکت بلکه به هدف نیز دعوت کند- متعهد ماندن به هدف والا- و راهنمایی برای رسیدن به هدفی مشترک برای آن‌ها شود.

دوست ندارید هر شب که از سرکار به منزل باز می‌‌گردید خیالتان راحت باشد که برای هدفی ارزشمند تمام تلاش‌تان را به کارگرفته‌اید؟ با اینکه شاید شما رئیس شرکت نباشید، ولی چه می‌‌شد اگر مهمترین هدف در کار را انتخاب می‌‌‌کردید؟ و چه اتفاقی می‌‌افتاد اگر واقعاً می‌‌دانستید تلاش‌‌تان موجب تشکیل جامعه‌‌ای با تواناییِ کاریِ فوق‌‌العاده می‌‌شود؟

«کِن جنینگز و هِدِر هاید،» از شما دعوت می‌‌کنند که زندگی کاری‌‌تان را این‌گونه تصور کنید تا نشان دهند که با هدفی بزرگ به عملکردی بالا می‌رسید. به هدف والا خوش آمدید: ارتباط هدف و عملکرد، سفری اکتشافی و اعجاب‌‌انگیز به درون افراد، تیم‌ها و سازمان‌‌ها تا دریابیم که آن‌‌ها برای رسیدن به منفعتی همگانی و دستاوردهای درخشانِ سازمانی چگونه هدفی مشترک می‌سازند. این یک داستان است، نقشه راه و تلاش برای هدفی بسیار استثنائی.

داستان آلکس بِکلی، نمونه‌ یک رهبر مشکل‌‌آفرین و میانه‌‌رو را نشان دهند. آلکس مدل ستاره‌ای را می‌آموزد، فرآیندی با پنج تمرین که می‌تواند در کشف و رسیدن به اهداف و امیال‌تان به شما کمک کند. در هماهنگی با دیگران است که شما به اتفاقی خوب و عالی می‌رسید.

شنیدن کتاب هدف والا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان