دانلود کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم اثر وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم

کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم اثری از وبسایت سوخت جت است که به ما کمک می‌کند تا به اهداف و برنامه‌هایی که داریم متعهد بمانیم و به تمام آنچه می‌خواهیم برسیم. این روش را که توسط کن بلانچارد معرفی شده است، با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم

کن بلانچارد که او را به عنوان یکی از اسطوره‌های علم مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شناسند، روشی کامل را به مخاطبانش معرفی می‌کند. این روش قرار است به تمام افراد کمک کند تا به اهداف خود متعهد بمانند. این روش قرار است به شما کمک کند تا اهدافتان را و همچنین کارهایی را که باید انجام دهید به دو دسته بندی طلا و مس تقسیم کنید. این تقسیم بندی به شما کمک می‌کند تا کارهای مهم‌تر را مانند طلا بدانید و کارهایی که باید انجام دهید اما به هر نحو از آن سرباز می‌زنید، مثل مس. به این ترتیب می‌توانید اولویت‌بندی خاصی برای خود ایجاد کنید. 

در مرحله بعدی قرار است روشی برای رسیدن به تعهداتمان بریزیم. ما نام این روش را فرایند تبدیل مس به طلا یا همان کیمیای تعهد می‌گذاریم. کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم مسیر قدم به قدم این برنامه‌ریزی و تقسیم بندی را به مخاطبان آموزش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا به برنامه‌ریزی‌ها و اهدافشان پایبند بمانند. 

کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم اهدافی در زندگی دارید که نمی‌دانید چطور به آن‌ها برسید، اگر دوست دارید یاد بگیرید برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به کارهایتان انجام دهید و اگر دلتان می‌خواهد تعهدتان را محک بزنید، کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم، به شما کمک می‌کند. 

درباره کن بلانچارد 

کن بلانچارد ۶ می ۱۹۳۹ متولد شده است. او مسئول ارشد «شرکت‌های کن بلانچارد» است، که یک شرکت جهانی با خدمات کامل در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت است. کن بلانچارد به همراه همسرش، مارجوری بلانچارد آن را در سال ۱۹۷۹ در سن دیگو و بنیان نهادند. کن بلانچارد همچنین در دانشگاه محل تحصیل خود یعنی دانشگاه کورنل، سخنران است و موسس معتمد هیئت امنا نیز محسوب می‌شود.

دکتر بلانچارد جوایز و عناوین افتخاری زیادی برای آثارش در حوزه مدیریت، رهبری و سخنرانی کسب کرده است. در سال ۱۹۹۱، «انجمن ملی سخنرانان»، بالاترین مقام افتخاری خود را تحت عنوان «شورای جایزه تعالی همکاران» را به وی اعطاء کرد. مجله آموزش و کنفرانس‌های لیکوود در سال ۱۹۹۲، دکتر بلانچارد را وارد تالار مشاهیر توسعه منابع انسانی کردند، او در سال ۱۹۹۲ موفق شد تا جایزه چکش حراج طلایی را از طرف تستمستر اینترنشنال به دست بیاورد. سال ۱۹۹۶، جایزه تأثیر متمایز روی توسعه منابع انسانی از طرف انجمن آمریکایی آموزش و توسعه  به او اعطاء شد. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه به هر هدفی متعهد بمانیم

تا به حال شده که به خودتان قولی داده باشید ولی به آن عمل نکنید؟ اکثر آدم‌ها این تجربه را دارند و اکثر ما سنگینی کارهایی را که می‌گوییم ولی انجام نمی‌دهیم را حس می‌کنیم. بعضی از تعهدات مانند مس خیلی سنگین هستند.

چیزی در وجود ماست که باور نمی‌کند ما می‌توانیم یا می‌خواهیم آن کار را انجام دهیم. بقیه‌ تعهمداتمان مثل طلا هستند. این تعهدات سخت یا حتی ترسناک‌اند ولی با ذوق و شوق به آن‌ها عمل می‌کنیم

و بعضی تعهدات چیزی بین این دو نوع یعنی بین مس و طلا هستند.

از این تعهدات می‌توانیم برای فرآیندی که اسمش را کیمیای تعهد گذاشته‌ایم استفاده کنیم. فرآیند تبدیل مس به طلا.

در این مقاله به کمک روش کن بلانچارد یاد می‌گیرید که چطور اهداف طلایی را از مسی جدا کنید. اگر این کار را انجام ندهید در واقع هیچ تعهدی نمی‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید برساند. ولی اگر بتوانید اهدافی که واقعا حکم طلا برا دنبال کنید. متعهد ماندن به این اهداف کار سختی نخواهد بود.

نظرات کاربران

کتاب خوان
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

این کتاب برای من مفید نبود خیلی خلاصه بود _هدف های بزرگتون رو کوچیک کنید بعد انجام بدید _ اون هدف های که میشه به دیگران بسپارید رو به دیگران بسپارید _ هدف های که بیشتر از ۶ماه برای تحققش کاری نکردید رو

- بیشتر
💍
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

عالیه

ارام
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خیلی خلاصه بود راهکار خاصی ارائه نمیده

سارا
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

واقعا کل کتاب ۸ دقیقه هست؟ اینکه کتاب حساب نمیشه در حد جملات قصاره.

فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

خوبه

Saleh Khodazai
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

ببخشید ولی راوی انگار در حین روایت کتاب میخنده 😅 بیانش در تلفظ جملات ... خودت تون بگین

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان