دانلود کتاب صوتی زن بودن با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن بودن اثر تونی گرنت

دانلود و خرید کتاب صوتی زن بودن

نویسنده:تونی گرنت
گوینده:ندا پوریان
امتیاز:
۲.۶از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زن بودن

کتاب صوتی زن بودن، اثر تونی گرانت (گرنت) به شما کمک می‌کند به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را پیدا کنید.این کتاب صوتی به زنان کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که در طول زندگی، از خود دریغ کرده‌اند، دوباره پس بگیرند و زندگی سالم‌تری را تجربه کنند.

نسخه صوتی کتاب زن بودن را با ترجمه مریم بردبار و صدای ندا پوریان از نوین‌کتاب گویا می‌شنوید.

درباره‌ کتاب صوتی زن بودن

تونی گرانت در کتاب زن بودن قصد دارد به شما بیاموزد تا برای زنانگی خود ارزش قائل شوید.  زنان همیشه در طول تاریخ در حال تلاش برای ثابت کردن خود به دنیای پیرامونشان بوده‌اند. چه در زمانی که حتی حق زندگی هم نداشتند و چه اکنون که بسیاری از منصب‌های مهم سیاسی و اجتماعی را به عنوان چهره‌های فعال و تاثیرگذار در اختیار دارند. 

تونی گرانت این تلاش برای اثبات کردن خود را از طرف زنان کاری  بیهوده دانسته است. چرا که معتقد است زنان به آسانی می‌توانند به همه ابعاد زندگی خود رسیدگی کنند . تنها باید اندکی حق زندگی برای خود قائل شوند. زن بودن به زنان گوشزد می‌کند که  جوامع همواره در حال تخریب کردن چهره‌ زنان بوده‌اند. اما یک زن سالم و قدرتمند ، اگر زنانگی‌اش را بیابد و به جنبه‌های  مختلف وجودی‌اش ببالد، می‌تواند تبدیل به آن چیزی شود که انتظارش را ندارد، همزمان می‌تواند همه جنبه‌های روحی و روانی خود را تجربه کند، ارتقا دهد و در هم آمیزد. این تصویر، تصویری ازیک بانوی سالم است که تونی گرانت در در کتابش تشریح کرده است.

کتاب صوتی زن بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 زن بودن، اثری جذاب  هشداردهنده برای همه زنانی است که زیر بار فشار مسئولیت‌های زندگی، حق مسلم زندگی را از خود دریغ کرده‌اند. شنیدن نسخه صوتی کتاب زن بودن به شما انگیزه می‌دهد تا با وجود خودتان ارتباطی تازه بگیرید و خود را از نو بسازید.

درباره‌ تونی گرانت

تونی گرانت، متولد سوم  آپریل سال ۱۹۴۲ در نیویورک است. گرنت را به عنوان نویسنده- روانشناس و مجری برنامه‌های رادیویی می‌شناسند. تونی در دوران حیاتش ۳ کتاب نوشت و در بیست و هفتم مارس سال ۲۰۱۶ در بورلی هیلز کالیفرنیا درگذشت.


نظرات کاربران

کاربر ۱۰۱۵۶۳۶
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

کتاب در مورد زن امروزیست که قدرت زنانگی خود را به دنبال تبدیل شدن به مرد از دست داده است! واقعا از خواندن کتاب لذت بردم و احساس کردم دارد از زبان خودم حرف میزند. و کلید پاره ای ازمشکلاتم را

- بیشتر
ماهك
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

کتاب خیلی خوب و مفیدیه ، گویندگیش هم خیلی خوبه ، فقط صدای موسیقی که از صدای گوینده بلندتره، آزاردهندس

Tin4
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

چه خبرتوووونه؟؟ چههه خبرتونه؟ چرا اینقدر گرون اخه؟

کاربر ۲۳۴۹۲۱۶
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

بد بد بد

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان