دانلود کتاب صوتی قلبت را پس بگیر با صدای صابر مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قلبت را پس بگیر اثر یاسمین مجاهد

دانلود و خرید کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

معرفی کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

کتاب صوتی قلبت را پس بگیر نوشته یاسمین مجاهد است که با ترجمه سمیرا کنعانی و صدای صابر مینایی منتشر شده است. کتاب صوتی قلبت را پس بگیر در مورد آزادسازی قلب از این اسارت و بندگی و به سلامت گذشتن از دام های فریبنده ی این دنیاست. این کتاب سعی دارد منظر جدیدی از عشق، فراق، شادی و درد را به تصویر بکشد و همچنین در تلاش است به خواننده خویش بیاموزد که چگونه می توان در این دنیا زیست، بی‌آنکه جزئی از آن بود، و چگونه می توانیم از با ارزش ترین دارایی قلب‌‌مان در این راه محافظت کنیم.

درباره کتاب قلبت را پس بگیر

این جهان نمی‌تواند انسان را در هم شکند و بر وجود او  غلبه کند مگر زمانی که خودش بخواهد و چنین اجازه‌ای به او بدهد. و تنها زمانی می‌تواند به قلب او راه یابد و آن را به تصاحب خویش در آورد که در راه به رویش بگشاید یا کلیدها را به او تقدیم نماید. 

پس اگر چه مدت زمانی است کلیدهای قلب را به دنیا سپرده‌ای، آنها را پس بگیر و به خاطر داشته باش که محکوم به پذیرفتن شرایط فعلی‌ات نیستی و این پایان راه تو نیست. قلبت را پس بگیر و به دستان صاحب حقیقی‌اش «خداوند» بسپار.

شنیدن کتاب قلبت را پس بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام و سرشار از شادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قلبت را پس بگیر

حضرت ابراهیم به درون آتش پرتاب شد و مطمئنا خداوند به هیچ وجه راضی نیست که هیچ کدام از ما چنین تجربه‌ای را از سر بگذرانیم، اما با این حال، نمی‌توان شخصی را یافت که به نحوی درون آتش‌های احساسی، روحی یا اجتماعی پرتاب نشده باشد. ما حتی لحظه‌ای نیز نمی‌اندیشیم که خداوند است که می‌تواند این آتش‌ها را برای ما خنک کند. خداوند به آسیه، خانه و جایگاهش را در بهشت نمایاند و چنین بود که آسیه تحت شکنجه شدید جسمی، لبخند زد و تحمل دردو رنج برایش آسان گشت.

ما با چشمان فیزیکی‌مان نمی‌توانیم بهشت را در این دنیا ببینیم، اما اگر خداوند بخواهد با چشم بصیرت‌مان می‌توانیم خانه را با او ببینیم و این چنین هر سختی آسان می شود و حتی در مواقع سختی نیز می‌توانیم لبخند بزنیم.بنابراین، مشکل ما خود رنج و آزمایش نیست، مشکل ما سرما یا گرسنگی نیست که ما را آزار می‌دهد، مشکل ما این است که ما تدرارکات مورد نیاز گرسنگی و سرما را ندیده‌ایم، آیا ما توشه‌ی مورد نیاز سرما و گرما را داریم؟ اگر داریم این مسائل نخواهد توانست به ما آسیبی برساند. مشکل زمانی است که در زمان طوفان و کولاک، پناهگاه و توشه‌ای نداریم.

به راستی خداوند مصیبت‌ها را می‌فرستد که به وسیله آن پاک شویم، قوی گردیم و به سوی او بازگردیم. باید ایمان داشته باشیم که ما را در آن گرسنگی، تشنگی و سرما بدون توشه و پناهگاه رها نخواهد کرد. خداوند ما را می‌آزماید و به همراه آن صبر و خرسندی و قناعت را نیز به منظور تاب آوردن مشکلات به ما عطا می‌کند.

خداوند حضرت آدم را به زمین فرستاد، جایی که ممکن بود با وسوسه‌ها و کشمکش‌های گوناگونی روبه‌رو شود اما وعده‌ی کمک آسمانی‌اش را نیز به او داد. چنان که خداوند در قرآن می فرماید: قَالَ اهْبِطَا مِنْهَا جَمِیعًا بَعْضُکُمْ لِبَعْضٍ ” عَدُوٌّ فَإِمَّا یَأْتِیَنَّکُم مِّنِّی هُدًی فَمَنِ اتَّبَعَ هُدَایَ فَلَا یَضِلُّ وَلَا یَشْقَی” ( طه:۱۲۳)

“فرمود همگی از آن [مقام] فرود آیید در حالی که بعضی از شما دشمن بعضی دیگر است پس اگر برای شما از جانب من رهنمودی رسد هر کس از هدایتم پیروی کند نه گمراه می‌شود و نه تیره‌ بخت “

 بنشاند.

نظرات کاربران

yuo R
۱۴۰۱/۰۶/۱۷

کتاب بسیار خوبی بود گوینده خوبی هم داشت اما مشگلی که در گوینده بود اشتباه خواندن آیات قرآن بود

rahmanpop
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

عالیییییی

havva mohamadi
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

عالیست توصیه میکنم

کاربر ۶۵۴۰۱۷۷
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

واقعا بهترین کتاب هست برای کسانی که میخواهن از غم و مشکلات خلاص شوند و به یک زندگی سرشار از آرامش برسند پیشنهاد میکنم همه بخونن حتما

smxmortazavi
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

فقط انگیزشی محض نیست. هم انگیزه‌بخشه هم دارای عقیده و روش و خداوند رو یادمون میاره حرفای این کتاب راجع به زن و مرد منو به فکر وا داشت! که آیا من هم درگیر همچین دیدگاهی هستم که باید شبیه مردان باشم؟ اینکه

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان